Inlägg från: minamor |Visa alla inlägg
  • minamor

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

hej i tråden

Någon här inne som har katvigs byxdress o vill informera hur de är i stl?

tack :)

• minamor
    melizza skrev 2010-04-23 21:31:08 följande:
    dem är som allt Katvig har...........normala - små i strl alltså jag tog 110 till min tjej
    det var det jag tänkte, funderar också på 110, min tjej är 98 cm, hur lång är din?
  • minamor
    Busbellan skrev 2010-04-23 21:58:43 följande:
    Jag tycker inte de är särskilt små, utan ganska normala.Finns en bild i bt på min dotter i en sån. Hon är 96 cm (mätt igår) och har 98 i dressen
    jo jag såg den i bt, söt dress på söt tjej :) då tar jag 104 ist, tack så mycket för hjälpen! :)
  • minamor

hej i tråden!

Någon som har koll på när rean på vårkläderna brukar börja?

• minamor

Hej i tråden!

Någon som har koll på var man kan hitta Katvigs rosa/blå ränder? har letat överallt,  verkar inte ens finnas på tradera. Kanske någon här som har en body i stl 74 el 80 som vill flytta vidare?

tack :)

• minamor
    Greksmurfen skrev 2010-05-18 18:17:19 följande:
    shop.textalk.se/se/article.php?id=14438&art=3...shop.textalk.se/se/article.php?id=14438&art=3...shop.textalk.se/se/article.php?id=14438&art=3...shop.textalk.se/se/article.php?id=14438&art=3...åhhhhhh va fina.. har tittat på dem ett bra tag.. skriker dem inte      MAX =POT men iaf.. ingen som vet vart ja kan hitta dessa men med rabatt??kostar ju skjortan =S... MEN ÅHHHHH VA FINA
    hittade endast denna färg http://www.oiidesign.se/designers.php?designerid=97&prodid=1332&colorid=1957 till 25 % rabatt hos oiidesign. De har visst 25 % på allt, såg att de däremot var lite dyrare än de du hittat. Fraktfritt har de också :)

EJ min butik!
  • minamor
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-19 12:09:29 följande:
    Jag vet, har span på den, men vill ha en nu genast! Och helst från butik så att jag kan reklamera om det blir samma fel på tröjan igen...
    har du kollat småvi? det står att det finns 1 st i lager i stl 116/122..
  • minamor
    OsynligtSmåkryp skrev 2010-05-19 13:47:32 följande:
    Ja, fast samtidigt stod det "Inkommer snart" under tröjan...Och det fanns inga i den storleken kvar hos Nova Star öht.Måste maila och höra!
    jag testade att lägga den i varukorgen och gå till kassan och det gick, annars borde det inte gått om den vore slut.. fast beror väl kanske på om de uppdaterar manuellt eller inte {#lang_emotions_smile}
  • minamor
    Malo skrev 2010-05-20 15:37:21 följande:
    En liten fråga. Någon som stött på Molos ballerinaskor i  stl 23 någonstans?
    eller på tradera :)
  • minamor

en fråga, min tjej har ballerina skorna och molomärket baktill har lossnat till hälften på ena skon (använda vid 2 tillfällen). Kan det reklameras eller är det alldeles för petigt {#lang_emotions_laughing}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17