-
Å de ska jag göra! Tack!Greksmurfen skrev 2010-05-13 18:09:50 följande:hmm vet att de finns i vxö, krokodila ring dem, de skickar ... -
Bubblan, det var jag med nu med andra barnet. Vid halvtid runt 20 veckan så började folk fråga när jag skulle ha och om inte det var snartRååSa BuBBlan skrev 2010-05-20 08:58:19 följande:Ja jag får skylla på nåt sånt Är i v 8 nu, men ser ut att vara i 6:e månaden Så svullen över magen liksom..
OT men finns det någon bra rabattkod till HM shop nu? -
Åk! Tåget har redan gått när det gäller barnkläder och vara sundSmultronhjärta skrev 2010-05-29 13:21:12 följande:Nä, ingen blir väl förvånad isf men jag har rätt mkt ångest över hur jag ska göra..åka eller inte åka. Bara för att Stoffe säger åk så tvekar jag, vill ju gärna åka på Katvig i juni också, och sen är det polarns rea. Det handlar inte ens om pengarna nu utan att jag faktiskt har slagits av tanken att två barn kanske inte behöver så jädra mkt kläder Mitt nya salgmotto är redan förbrukat liksom..jag som skulle vara s u n dÖnskar någon kunde säga till mig hur jag ska göra
Är man beroende så måste man ju se till att få sin fix eller hur
Jag har redan nu packat barnens kläder för en vecka i grekland. Tog med ca 15 klänningar, lika många leggings, 5 kortärmade bodysuits och lite annat smått och gott. Till Leia bara
Och det är knappt att det syns i lådorna att jag har packat redan....det måste ju betyda att hon har liiiite för mycket kläder. För då har jag inte ens knappt tagit med nån body eller långarmad suit...
-
Åh så det blir av alltså, OTT

Så sugen att dra dit en sväng även om jag igår kväll tänkte att jag inte skulle
Jag är ju sämst på det där med salgande och reashoppande in real life. Andra brukar ju bara roffa åt sig en massa och sen sitter de o sorterar medans en annan får titta avundsjukt på. Borde gå dit och öva upp mig lite.
Ska ni skånetöser hit också ?
Hur var priserna nu igen, ni som redan varit där? -
Ta inte med dig nån halsfluss dit inte nu när jag ska på semester på onsdagEddiebaby skrev 2010-05-30 20:23:31 följande:Yeeessss!! Då måste jag bara mota bort min halsfluss FORT!!!
-
Om jag nu kommer dit vill säga. Isf ska jag dit på tisdag. Men jag behöver juinte springa och flåsa dig i nacken så är det nog inte nån risk

-
Kommer bli jobbigt om ja går då Leia inte går ännu och inte är helt nöjd med att sitta på armen heller....kan ju inte gärna sätta henne på golvet då lär hon ju bli nertrampad av alla shoppingsugna. En snabbis kanske man kunde gå iaf så kanske hon kan stå ut.
-
Vad blev det för fint denna gång dåSmultronhjärta skrev 2010-05-30 20:56:50 följande:Jaa jag åkte dit igen..det var ju min mors dagpresent Såå glad för alla mina extremt MÅNGA inköp.. Idat har gjort att mängden kläder visst blev väldigt mycket denna gång
-
I löööve klänningar och Leia och Lova har nästan samma storlek ju så hit kan kanske några få flyttaSmultronhjärta skrev 2010-05-30 21:08:06 följande:Jag har köpt gaaalet många klänningar Måste nog sälja några för vi kommer inte hinna använda alla..Jag ska se om jag orkar ordna bilder
-
Nä nu står jag och tvekar om OTT...vet inte om jag ska gå. Handlar ju så mycket ändå och det blir säkert lite shopping från er som köpt lite för mycket också
Vet inte om priserna är sååå bra eller?
En ot fråga. Vart kan man få tag i skor till en liten tjej som har typ stl 15 el 16 på skor? Skulle behöva några sandaler som tål väta nu när vi ska till värmen.