Inlägg från: Vikkan76 |Visa alla inlägg
  • Vikkan76

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

MiniM3 skrev 2010-07-22 13:52:58 följande:
    Haha ja du det undrar jag med..
    Men jag kom väl på det närmare vecka 29..
    och när jag va på första besöket så ville dom inte  undersöka mig än ..
    kände inte på magen eller något..
    Fick klaga i flera veckor för att komma på UL
    och då berätta dom att jag va i vecka 32 .. nämen kunde ni inte lyssna på mig att det kändes konstigt? :D haha 
    Alltså en del barnmorskor/läkare...vad har de i huvudet?

Smärre chock att få reda på att man ska bli mamma inom en si sådär 8-10 veckor.
  • Vikkan76
    ChokladMoshin skrev 2010-07-22 14:01:04 följande:
    Tips på vad dom kan heta mottages GÄRNA
    Jag fick primperan utskrivet av läkaren! De funkade ok. Fick ännu bättre tabletter när jag var inlagd på Sahlgrenska men de tillverkas inte längre och de lager de hade gav de bara ut till "extremfall" sa de.
  • Vikkan76
    LJ2 skrev 2010-07-23 21:29:03 följande:
    mitt pop hade 70% Drömmer
    *ot, jag veet*
    2 klänningar *såna lite finare, dubbelt tyg med lite hålmönstrat o sydda blommor* , 2 body, 1 t-shirt, 4 strumpbyxor/leggings utan fot, 1 pyjamas med korta armar o ben o 1 par mjukisar i den där knepiga ljungrosa?
    575 kr.. = gratis!!!
    ord pris på allt va 2025 SkrattandeCool

o halva rea på kappahl med mess.. *en jättestoor kasse 27 plagg/saker.. o några diadem, mest åt stora tjejen, kosta som 2 moloplagg Förvånad*
    jag har shoppat en hel del idag *nöjd*
    Ååå, låter som en dunderdag med fina fynd! Härligt!
  • Vikkan76
    LJ2 skrev 2010-07-23 21:41:41 följande:
    ja, o stora tjejen blev sååå glad för sina kappahl saker Obestämd
    åhh mamma, hannah montana e ju så bra... *suck* va gör man inte när hon vägra molo??
    SmillaMilla skrev 2010-07-23 21:36:20 följande:
    Åhhhh jag vill också ha ett pop nära mig!
    va ganska urplockat, men en del hitta jag iaf
    present åt systerson o systerdotter med
    Tungan ute Hannah Montana...Skrattande Ja, vad gör man inte för sina barn! Får hoppas hon får smak för Molo igen sen efter denna fas i livet.

Själv sitter jag med ett fint flowerfield linne på mig! Så nöjd....attt jag vågade köpa det. Stl 146/152. Köpte även ett par tights i 146/152 och de kommer bli perfa till jeansklänning i höst! Fina FB fynd!
  • Vikkan76
    SmillaMilla skrev 2010-07-23 21:49:34 följande:
    Då måste ju jag fråga. Hur lång är du? Och lätt
    1.68 lång och 59 kg lätt!

Jag tyckte leggingsen i stl 146/152 var långa. Jag trodde att det skulle bli lite som ett par highwater leggings men de nådde ända ner till fotknölarna till min stora glädje!
  • Vikkan76
    SmillaMilla skrev 2010-07-23 21:48:24 följande:
    Jag var supersugen på dem i höstas, men ja dyra.
    Ja, jag förslog dessa för maken, men han bara stirrade på mig. Äh, ta en tur till Ullared istället sa han då och han gillar inte ens Gekåskläderna vi handlade förra året inför dagisstarten.

Men jag är bra sugen på dem...de är ju så fina. Den rosa till tösen och den mintgröna till sonen. Solig *vill ha*
  • Vikkan76
    SmillaMilla skrev 2010-07-23 22:07:34 följande:
    Men oj då måste ju jag också kunna ha den storleken. Är ju också 1.68 lång och 54 kg. Jippi.
    Jippiiii! På T fanns det en del i den storleken. Så in och titta...
  • Vikkan76
    SmillaMilla skrev 2010-07-23 22:15:16 följande:
    Åhhh fjärilslinnet, kanske.
    Mmmm, det är fiiint!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17