Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-09-02 12:57:51 följande:

Nu behöver jag overall hjälp till Liam också, köpte ju en Fix men herregud vilken konstig modell.
    Vilken Molo är finast?, regnbåge, grön eller turkos?

Regnbågen tycker jag är jätte finast Hjärta
    Den turkosa är också fin, mycket finare i verkligheten är på bild.
    Jen80 skrev 2010-09-02 13:37:48 följande:
    Beror ju lite på hur mycket du ska handla. Finns ju en del som har fraktfritt om du handlar för en viss summa vilket man snabbt gör när man handlar NS .

Verkar som att man måste ha en Kik Kid-klänning till Ava . Jag älskade ju den gamla modellen så den här kanske också blir bra. Hon är ju också ganska smal, så den borde sitta fint på henne. Röd i stl 92 finns ju hemma hos Hilla så jag kanske ska ge mig ut på jakt efter en lila... Men usch, jag får nog ändå vänta. Känns som att jag har haft alldeles för mycket utgifter nu. Så tråkigt !
    Tycker absolut Ava ska ha en Kik Kid klänning!
    En lila finns här hemma också
  • H I L L A
    SmillaMilla skrev 2010-09-02 18:15:00 följande:
    jacao: Läste nyss senaste nummret av Vi förälrar med overall tesstet. Då fick didrikssons bäst-i-test. Tydligen har den en vattenpelare på över 10000 i år. Så kanske har de blivit bättre.
    Det är inte alla Didriksons overaller som har så bra vattenpelare. De billigaste har bara 2000 mm.
    Den modellen som har 10 000 mm tror jag kostar ungefär samma som Molo och POP.
  • H I L L A
    SmillaMilla skrev 2010-09-02 18:36:23 följande:
    ja men vilken har jacao köpt? Är det över 10000 så är det ju super. Eftersom jag vägrar galonbyxor utanpå vinteroverallerna så är en hög vattenpelare ett måste.
    Tror inte någon Didrikson har över 10000 mm.  Kommer inte ihåg vad modellen heter som har den högsta vattenpelaren.
  • H I L L A
    SmillaMilla skrev 2010-09-02 18:54:04 följande:
    ha ha tror o tror, men det finns en. Sitter här med en annons från didriksson om en overall som heter Fernie Coverall. Den har ett Dry- 10 yttertyg med en vattenpelare på 10000 mm.
    Jag menade att jag trodde att ingen Didrikson hade MER än 10 000 vattnpelare. För det stämmer väl? Den bästa har väl 10 000 ?
  • H I L L A
    SmillaMilla skrev 2010-09-02 19:19:00 följande:
    Nä 10000 är väll det mesta en overall kan ha väll? "Mer" var kanske fel ord att välja. Det skall så klart vara 10000 o inget annat. Men jag tror att denna modell är ny för i år, innan har nog alla varit 2000.
    Nanook har en modell med 20 000 mm.
  • H I L L A
    Jen80 skrev 2010-09-03 22:37:00 följande:
    så lite så !
    Vad har Hilla för stl i skor? Såg du de finaste skorna från Bobux?  Skulle vara super till klänningen. Så underbart fina... Ava var sååå nöjd idag när hon gick omkring i sina nya skor. Men måste sluta prata om dem snart för det känns som jag pratat med allt och alla idag om dessa fina skor haha...
    Hon har 22-23 i skor Ska genast spana in fb då
  • H I L L A
    Greksmurfen skrev 2010-09-04 08:26:46 följande:
    morrnmorrn :)......
    lillis invigde sin lurv igår tillsammans med lurvbyxorna=) hon va såå söt så... maxen ska få inviga sin lila idag tänkte jag=) hoppas den passar nu sist såg han ut som en liten michelingubbe i den ;)..........
    Hilda invigde sin lila lurvoverall i 92 igår på stan. Många som sa "åhhhh vad söt"
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17