Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

h80 skrev 2010-06-17 20:37:52 följande:
    inga fler tips om reor?
    Matador har liiite med.
    ♥♥♥ Storasyster 0710 & lillebror 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    etindris skrev 2010-06-17 20:38:50 följande:
    Köpte denna dyra fina röda/rosa Katvig klänning idag.

www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=...

Någon som har något matchningstips till hösten? Har lite svårt att veta vad jag skall ha till

Tacksam för svar
    Åh, fiiina! Antinge kan man ju köra de randiga leggingsen om man vill gå all-over. Annars är nog Molos prästkragar och fjärilar fina. Å alla gamla med många färger, typ flower, pärlplattor etc passar ju till allt enfärgat .
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2010-06-17 20:42:58 följande:
    Ner över öronen sitter 4-8an på Max så jag tror att Karlas lilla huvud nog lär ha gott om plats isf-jag hade tagit 1-3an
    Mailar Småvi då
  • Stormis
    h80 skrev 2010-06-17 21:51:53 följande:
    kan inte vem som helst kolla på fb-sidan, försökte länka till en kompis, men hon fick inte se den
    Den låstes häromdagen då folk inte ville att deras kommentarer etc skulle synas i vanliga loggen. Så man får "ansöka" sig in av moderator.
  • Stormis
    1 och 1 är 3 skrev 2010-06-17 22:16:55 följande:
    OT fråga men hur mycke öl/vin räknar man per person!?

Planerar tysklandsresa inför stundande bröllopsfest
    Tydligen mindre än vad vi räknade med i alla fall. Hade nästan hälften kvar efter vårt bröllop och då var det få som tog det lugnt på festen Drömmer. Minns inte hur vi räknade, men vi tog i rejält för att inte riskera vara utan.
    stökmamma skrev 2010-06-17 22:23:52 följande:

{#emotions_dlg.flower} TACK {#emotions_dlg.flower}  TACK  {#emotions_dlg.flower} TACK  {#emotions_dlg.flower} 
    SÖTASTE STORMIS Hjärta

• Stormis
    1 och 1 är 3 skrev 2010-06-17 23:19:35 följande:
    V har en kompis med en sån transport, mini skåpbil.. tror de blir den som rullar neråt

Sängen här! Natti allihop!
    Det är vikten som avgör hur mkt ni får ta in, inte mängden för som sagt så är ransonen så hög nu iaf. Vi körde med släp. Kolla vad skåpbilen får ta, ofta är det ju såna som de kontrollerar.
  • Stormis
    limon skrev 2010-06-20 11:46:08 följande:
    Hej alla!

Någon som vet om Miniatures ytterkläder är på rea någonstans? Hade en overall därifrån i vintras och det var den bästa vi någonsin haft!

Tack på förhand
    Smavi.se, babyshop.se och zillstar.se har, sen drar luckylittleme igång den 27/6 tydligen.
  • Stormis
    limon skrev 2010-06-20 20:20:06 följande:
    Tack för svaret! Hittade tyvärr ingen vinteroverall där, men det fanns ju annat fint
    Nä, vinteroveraller finns nog inte nu eftersom det inte riktigt är säsong för det. Nu börjar ju reorna av vårkläderna . Fast på Babyshop finns det ju lite vinteroveraller kvar eftersom de aldrig reade dem i vintras.
  • Stormis
    Greksmurfen skrev 2010-06-20 20:39:19 följande:
    Tungan uteokidoki.....hon trodde det kunde ta 2-3 veckor innan de fått up allt... så då bär det av dit ... perfekt när man har semester då=P....

mina fogar e trötta efter dagen=P, å maken får natta en vild max=P..... han har på sig fina nya jamasen=)....
    stormis: provade nyss en springckel t max men han nådde inte ner =S.. Vilket märke ha du?
    Pukyn! Jag har den "normala", sen finns det ju mindre samt XL. Låg en liten på T häromdagen. Den ska passa garanterat.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17