• MiniM3

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-07-28 18:17:54 följande:
    Nja, inte så mycket inne på gekås egentligen, men pengar gick det ju ändå
    Ella var mest nöjd med sina ridbyxor hon fick, helt överlycklig

Mest nöjd egentligen över ett par ecco goretex jag köpte på skoaffären jämte. Ella fick ett par, kostade bara 500 kr eftersom det kunde vara skönhetsfel (inte funktionsfel) på dem, men jag hittar inga fel.

Sen fick vi en lugn hemresa eftersom vi äntligen fick tummen ur och köpte en portabel dvd
    Hur mycket gick dvd:n på? :) Vi letar med sån :D
  • MiniM3
    Busbellan skrev 2010-07-28 18:30:45 följande:
    Nästan 1200 kr, det var en sån med två bildskärmar
    okej.. dom jag kolla på med två bildskärmar kosta 3500 här i stan .. att man ska bo på en ö :D 
  • MiniM3
    CamillaJ skrev 2010-07-29 20:57:38 följande:
    Nån som vet när det kommer Molo lurvar??
    Och finns dom att se någonstans nu ?
    Dom kommer inom 2 veckor iaf :)
  • MiniM3

Är det bara jag eller har LLM tagit in mindre molo än dom brukar?

• MiniM3
    h80 skrev 2010-07-29 21:31:46 följande:
    brukar de ta in mer? beställde precis därifrån o tyckte de hade jättemycket :)
    Ja jag tycker dom brukar ha mycket mer :D 

• MiniM3
    ChokladMoshin skrev 2010-07-29 21:46:33 följande:
    Näe, håller med! Dom brukar ju ta in ALLT och lite till, men nu har dom långt ifrån allt.
    Ja jag tycker dom har rätt lite i höst faktiskt :)
  • MiniM3

Behöver man täckbyxor när barnet kommer vara 2 år och 5 månader i vinter.. eller använder man bara overall?

• MiniM3
    Greksmurfen skrev 2010-07-30 13:39:29 följande:
    jag kommer bar ha overall till maxen=) han fyler iof 2 nu i okt.... dock så kommerj ag ha skaljacka å skalbyxor som komplemetn å sen lurvoverall eler fleeceoverall som han kan ha under=)...
    Ja jag kommer köpa vinterjacka om man ska till affären eller så, men då hoppar jag täckbyxor :)
    Hon har ändå en del overaller och en massa skalkläder så tror inte hon ska frysa :D 
  • MiniM3
    Lilla Ego 07 skrev 2010-07-31 17:24:34 följande:
    Hejsan.

Idag var vi och kollade på prideparaden. Båda barnen var klädda i molos regnbågeGlad

Kändes som ett ypperligt val idag faktisktGlad
    Åh prideparaden är så himla rolig :)
  • MiniM3
    Smultronhjärta skrev 2010-08-01 19:25:21 följande:
    Ok nu behöver jag tips!
    Vi velar och velar vart vi ska boka resa..Alternativen är Grekland,Cypern,Spanien,Bulgarien,Tunisien.
    Turkiet går bort eftersom min yrkesskadade man anser att det finns för många "farliga" bakterier därDrömmer
    Cypern kan jag varmt rekommendera, vi har valt tunisien och åker den 1 sept så det kan jag inte mycket om än.. Bulgarien för mycket fest.. Spanien med bra..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17