Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Men hoppas på post idag hon sa de skulle skicka igår. Så vi få väl se ;)
Få bli råsa från babyshop.. hon hade lagt undan 2 som var OK! i 74 då

nån shop som ha nåt roligt erbjudande eller rabatt som man kanske ha missat ??? Är lite sugen på shopping...
Iofs ha 2 ns jackor som väntar på posten o en buppa brand åkpåse så skoj. Men vill ha nåt nytt till Tuvis ..Katvig är jag lite sugen på hm var var den råsa/mint ? Tja nåt sånt.. den va fin =)
Skulle ju köpa råsa fina NS jackan till Tuva men nu är den ju borta överallt, nåt tips på fin smidig jacka tillLiten typ storlek 74 ?
Vad är det för fin klänning ??? =)))
Om någon vet någonstans dom säljer råsa ns jacka i storlek 74 så snälla säg till!!!!!
Sen en sak till !!! Är sjukt shoppingsugen (som vanligt) men iaf nån rolig rea så man kanske för engångsskull kan fynda =)))

Ängeln- Jag har Buppan så Fiiiin!!! Fick en ny igår, fick en förra veckan men de va några vita fläckar eller typ nån färg på den så de skickade en ny! Men jättefin och passar super i min vagn (brio sing) !
Hm idag trängde jag på Tuva kikkid klänningen den lila i 80 men det funkar liksom inte längre hon ha haft den typ 3 gånger max .. hmm ska tvätta den nu för andra gången illa!! Men finns den någonstans i 80 ? Tänkte annars är den väl hyfsat eftertraktad?
Alltså Tuva kan inte ha den i armarna först o främst tjockis armar sen sitter den upptill så den liksom kommer inte ner riktigt över magen så den stanna gärna uppe .. hehe .. jadu jag vet inte 8,5 kanske ... 68 cm