Vi som shoppar danska barnkläder del 17
La in bilder på Liam i Molo overallen som användes för första gången, men vad tror ni, kommer den passa hela vintern? Börjar ångra att jag inte tog 116 istället.
La in bilder på Liam i Molo overallen som användes för första gången, men vad tror ni, kommer den passa hela vintern? Börjar ångra att jag inte tog 116 istället.
Godkväll sötfisar.
Här är äntligen båda barnen i säng *pust*, blir väldigt intensivt när man är själv med dom hela dagarna, men inatt kommer sambon hem så han är hemma några timmar imorgon innan han åker igen.
Nu är jag super taggad för salg, det mesta är fixat förutom mat och sånt men det fixar jag imorgon, o så letar jag fortfarande mej galen efter en väska som är helt borta.
Dom här byxorna tänkte jag köpa till Liam, han hade liknande förra julen. Skjorta vet jag inte riktigt, dom hade några snygga på Kappahl men jag tycker inte riktigt färgerna stämmer så dom måste jag spana irl på.
http://www.kappahl.com/ProductImages/KAW_669705_F_1.jpg
Hej hopp flickor.
O så har sambon åkt iväg igen, FYYYYY vad jag hatar när han kör resor, nu ser jag inte honom förens på söndag igen
Normalt sett kör han 6-16 och det är såå skönt att ha honom hemma på kvällar och nätter. Schemat han kör nu är tillfälligt dock har han fått erbjudande om det igen men där säger jag nej...både för min och barnens skull, Liam frågar efter pappa hela tiden.