Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

jaha nu slutade deras sida funka Krashade väll

• SmillaMilla
    Lalalong skrev 2011-01-12 19:27:02 följande:
    Alltså, nu får ni inte handla slut allt på Ajabaja
    Jag och en kompis ska till Malmö i morgon på Molo-kläm och känn på nya kollektionen runda. Har uselt med pengar just nu, men ett par leggings eller ett linne på någon rea hade jag tänkt fynda, det går ju inte om ni handlar upp allt! Skrikandes Drömmer

Vi tänkte spana in LLM, Ajabaja, Baltzars barn. Sen kör vi nog till IllerHiller och Ida&Emil (inte Molo då, men det är ju danskt i alla fall ) om vi hinner. 
    Risken verkar inte vara så stor just nu

Får du upp deras hemsida?
  • SmillaMilla
    Lalalong skrev 2011-01-13 15:19:29 följande:
    Hemma igen efter en liten Molorunda!! 
    Blev lite småplock så där, är väldigt nöjd med allting

Bilder i BT om någon är intresserad.

Bäst idag är lätt Colibri-tightsen jag köpte på Illerhiller och Älgrånisen som jag grävde fram på Grodan och Kaninen!  
    Åhhhhh sååå fint! Ser ut som en lyckad runda!
  • SmillaMilla

Åhhhhh jag meilade llm, jag har lite svårt att vänta, och frågade när de kommer att få hem colibri, fick svar nu att de stor mitt bland massa lådor och håller på att plocka upp. Så snart....

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2011-01-13 16:20:51 följande:
    Tack för fin post idag!
    BRA att den kom fram. Tyckte du att det syntes mycket?
  • SmillaMilla
    Tjollabolla skrev 2011-01-13 16:47:41 följande:
    Gaaaaaaaa jag är såååå shoppingsuuugen!!!!!!!!! Är det nån som hört nåt fran ajabaja??? Jag mailade i förmiddags, inget svar än. Har ni andra betalt in?
    Jag har inte hört något, betalade kanske dumt nog med kort direkt. Men man får väll tillbaka pengarna om det inte finns.
  • SmillaMilla

God kväll!

I dag kom det massor utav paket. Underbart. Och så har jag shoppat meandi kläder (gamla kollektioner) till suuuuuuper pris. Nice!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17