Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-11-15 15:56:05 följande:
    Lätt hänt
    Själv fick jag NÄSTAN inga dubletter. Bara två stjärnfall tröjor till Ella, men med grå ärmar och en med svarta ärmar
    Ha ha, jaaa, jag räknade nästan med det
    2 av tröjorna var exakt likadana med robotarna hade ialla fall olika ärmar
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-11-15 16:50:23 följande:
    tror hennes dotter är född i februari..
    ängeln83 skrev 2010-11-15 16:45:41 följande:
    NUUUUU finns bilder
    naaajs hopping lite dubbletter
    Ha ha, jaaaa, får väl skylla på min salg oskuld och hoppas att jag är mer rutinerad till våren

Ja jag känner mej ganska nöjd, ialla fall till Liam.
    Till Meja fanns det inte mycket, hade det inte varit för lurv overallen och softshell overallen så hade jag varit grymt missnöjd, med dom räddade upp det lite
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-11-15 16:52:07 följande:
    SNÄLLA RARA OCIKATTEN var precis här och vi swapade tröjor så nu fick jag fiiinaste biltshirten men gamla små bilarna HjärtaHjärtaHjärta
    Åååååååh, underbaraste små bilarna, kommer aaaaaldrig tröttna på dom. Tänk på mej när det är dags att sälja dom igen
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-11-15 16:55:40 följande:
    haha jaa det ska jag göra
    ängeln83 skrev 2010-11-15 16:53:33 följande:
    Ha ha, jaaaa, får väl skylla på min salg oskuld och hoppas att jag är mer rutinerad till våren

Ja jag känner mej ganska nöjd, ialla fall till Liam.
    Till Meja fanns det inte mycket, hade det inte varit för lurv overallen och softshell overallen så hade jag varit grymt missnöjd, med dom räddade upp det lite
    trist att där är så lite i vissa strl finaste lurven hittade du dessutom

Ja verkligen, 80/86 var verkligen urkasst, stod ju inte ens några kartonger under borden ju. Och nästan bara kycklingar, prästkragar och flowerfield i klänning/suit. Inte en enda body eller tröja hittade jag
    Får hoppas hon skuttar upp nån storlek till vår salgen

Jaaaa finaste lurven, som jag letat efter den Den blir nog lagom till våren. För visst brukar det inte komma så många overaller i vår kollektionen?

• ängeln83
    Buttelina skrev 2010-11-15 17:00:57 följande:
    så konstigt att där inte var några tröjor hmm nä det brukar väl inte komma så mycket overaller på våren när

kom att tänka på det idag, snart kommer nog molo pre spring molo brukar ju komma ut i januari så typ 1 månad till eller nått
    Ja det var trist, och samma sak med långärmade bodys, den enda bodyn som fanns var den kortärmade blå med vita prickar.
    Hade gärna krympt Meja så hon kunde ha 68 ist, herreguuuud så mycket fint det fanns där.

Tänkte faktiskt på samma sak, brukar inte det första komma typ i december? Har för mej att jag köpte en lurv jacka till Liam som han sen fick i julklapp.
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2010-11-15 17:06:24 följande:
    Ängeln- Vad söt Meja är i fina älgarna! Och vilken härlig shopping!

Maugu- Fina tomtar i BT! Tomte Heelt galet att L snart fyller 2. Hon föddes ju nyss typ
    Älgarna är verkligen lovelyHjärta
  • ängeln83

Pjuh, äntligen är barnen i säng, Meja sov drygt 1 timma på dagen idag men är ändå omöjlig att få i säng kl 19, klockan var nästan 21 innan hon somnade. När slutade era sova på dagen egentligen? Tror Liam var närmare 2 år så det känns ju lite väl tidigt redan.

• ängeln83
    Duntoffla skrev 2010-11-15 21:48:40 följande:
    Jobbigt när det är sega nattningar. Noel slutade sova på dagis när han var ca 2,5
    solouniko skrev 2010-11-15 21:34:56 följande:
    Ja, hade halsbränna med Milla också som bara den! Men det var också mitt enda bekymmer så det får man ta Fast den här gången kom det mycket tidigare!
    Ja, något ska man ju ha Med Noel kom det tidigt, försvann sedan några veckor för att komma tillbaka mot slutet. Samma sak nu med Lea. Har haft halsbrännan från hell. Vet inte om det är som myten säger att det är så med barn med mycket hår. Här har det stämt i alla fall. jag tror iofs snarare att det har att göra med att mina barn varit stora och tryckt på uppåt
    Ja fy, speciellt när man ska natta båda barnen själv och samtidigt också.
    Mmm, tycker nog 1 år är lite väl tidigt att sluta sova på dagen.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17