Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

1 och 1 är 3 skrev 2011-01-16 11:33:26 följande:
    Visst e de konstigt! Allt som funkar taskigt hemma funkar oftast kanon borta! Våra nattningar är fortf inte osm dom ska. Så fort vi är hos min mamma så somnar ungen på 5 minuter!
    ja men visst är det konstigt. Skönt att det funkade här.
  • SmillaMilla
    Zvartaliljan skrev 2011-01-16 11:55:26 följande:
    Min extremt mammiga son som aldrig sover och aldrig låter någon annan ta honom har inte låtit mig röra honom sen farmor kom igår och har sovit som en stock hos henne hela natten!!
    Åhhhh vad härligt. Lite samma här med denna flicka. Men det gick jätte bra! Du borde kanske låna ut honom lite oftare
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-16 11:56:24 följande:
    Ingen bebis

Värkarna har försvunnit och jag är bara trött.. Fy va jag e less nu!!

Varit uppe mellan 02-07 i natt med lite blödningar och värkar, slocknade tillslut sittandes i soffan och allt försvann.. Lite små blödningar än bara och mer mensvärk än värkar..

Kommer ner från duschen nyss och då har gubben bjudit in grannflickan som sitter och bygger Lego i vårt vardagsrum, jag vill iiiiiiinte ha besök just nu.. Men det kunde han inte förstå Skrikandes
    Kommer nog i natt! Så vila massa nu! Och ät! Lycka till! KRAM
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2011-01-16 12:32:31 följande:

Smilla:

Söt Svea i BT!! Den klänningen ser underbar ut Hjärta och girly rainbow är ju inte fel det heller

TACK Hjärta
  • SmillaMilla

Nu behöver jag smakråd.

Har beställt colibri knappis och leggins och linne till Svea. Tänkte även köpa kjolen till henne. Turkos eller lila?

Fast kantbanden är ju lila. Så det kanske blir finast?

• SmillaMilla
    molnen skrev 2011-01-16 18:14:05 följande:
    Någon son har tips på Norska,danska ,finska nätshoppar som har Molo och skickar till sverige
    Finska länkar har jag ett lagar. Något speciellt du söker efter?
  • SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2011-01-16 18:48:59 följande:
    Åhhåhå- hoppas bebisen vill komma inatt BubblanHjärta
    I övrigt så blundar jag för alla förlossningsdetaljer

Nu till min fråga..den där tröjmodellen från Molo som alla är så kär i,med liten spetskant..Visst är den liten i storlek? dvs visst borde min Lova kunna ha stl 92 gaaaanska snart iafDrömmer
    Sådan som Svea har i bildis i dag? Hon är ca 100 lång och detta är 110, så den är pytteliten!
  • SmillaMilla

God morgon!

Säger här också, lycka till Råååsa bubblan! Tänker på dig i dag!

Själv sitter jag hemma med magsjuka o huvudvärk. Kanske man skulle shoppa lite. Men jag har fortfarande inte fått svar från ajabaja om softshelljackan finns. Beställde ju i onsdags och betalade direkt. Meilade i lördags o frågade om den fanns. Men inte ett ord mer än en orderbekräftelse.

• SmillaMilla
    1 och 1 är 3 skrev 2011-01-17 09:12:56 följande:
    Usch och fy! Jag har redan ställt in mej på att jag kommer behöva va hemam i slutet av veckan... T har inte varit på dagis på 5 veckor och ska dit på onsdag, dom har magsjuka i huset så jag antar att hennes immunförsvar inte är det bästa... Kanske lite negativ men om jag förväntar mej de värsta så kanske vi klarar oss

Krya på dej!!!
    ja fy för magsjuka.

Här är det värsta epidemin, alla som jag känner är magsjuka.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17