Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

jompa skrev 2010-11-16 21:34:07 följande:
    Här går oxå saker sönder, bäst är de leksaker som gjorts i bara en del då kan man liksom inte pilla sönder dem lika lätt
    Ibland skulle man kunna tro att sonen ska bli bilmeck för han plockar isär dem en efter en, kan hitta däck lite här och var.
    Ja och gärna som är gjort i material som är omöjliga att plocka sönder. Liam fick ett bilgarage för nåt år sen, det plockade han isär direkt, och givetvis försvann hälften av delarna, nu fick han ett i trä istället

Ha ha, känner igen det där, Liam plockar alltid isär bilarna, och efter att ha varit med sambon och bytt däck så måste såklart Liam också byta däck på alla sina bilar. Fast det är ganska så sött när han ställer alla bilar på legobitar och sen plockar bort däck för däck
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83

Men hallå?
    Vad håller Tradera på med?
    Sökte just på Molo och fick detta tillbaka:

Denna sökning var tyvärr lite för bred. Vänligen begränsa sökningen lite för att vi ska kunna visa alla träffar på ett bra sätt.
  • ängeln83
    smurfan0 skrev 2010-11-16 22:13:39 följande:
    håller med, sökte på molo 86 och fick samma svar. det brukar ju bara komma upp mellan ca 75 - 150 auktioner om man söker på det. Det är väl inte för mycket.
    Men SUCK, jag kör ju alltid ett kvälls race då jag söker på Molo, Småfolk, Katvig och Nova Star.
  • ängeln83
    solouniko skrev 2010-11-17 09:11:14 följande:
    Brrr här vaknade vi till -17 grader Tror vi är inne och leker idag minsann
    Men fy så kallt
    Här har vi bara 4 minus men jag tycker det är kallt nog, skulle behöva åka och handla men bilen ser minst sagt igenfrusen ut
  • ängeln83
    solouniko skrev 2010-11-17 09:18:59 följande:
    Ja, det är galet kallt! Fast man vänjer sig fort konstigt nog. Men en stoor nackdel med att bo här i norrland är att man måste verkligen på med FULL vintermundering på barnet bara för att åka någon meter bort!
    Fast jag tycker nästan det är som kallas när det är 5 plus till 5 minus typ, när det klättrar uppåt 10 minus så känns det inte så kallt längre.
  • ängeln83
    solouniko skrev 2010-11-17 09:21:49 följande:
    Då skulle du se våran bil Drömmer Kring -10 tycker jag är lagom, det var det igår och det var superhärligt ute. Under -15 kan jag klara mig utan  

Lillronya, inte Maugu men svarar ändå  Är ju det där fiiina printet som molo gjorde tillsammans med röda korset som bara gjordes i Danmark, det och nått flygplan tror jag det var? Jäättefint är det Tror Grekis hittade det på salgen, fuusk!
    Ha ha Har ni snö också?
    Här är det bara kallt och frost, men fuktigt på nåt vis så bilarna är verkligen igen frusna, igår kunde jag bara öppna ungarnas dörrar så jag fick klättra in över Meja Det känns så taskigt att sätta barnen i en iskall bill bara för att åka nån km till affären.
  • ängeln83

Godkväll flickor.

Äntligen somnade Liam till slut, han har sprungit och speglat sej hela kvällen, stod framför spegeln och posade och babblade om hur snygg han är
    O jag laddar batterierna för ännu en dag själv med barnen, fyy så dryga sambons resperioder är, men nu är det bara en resa kvar sen jobbar han på hemmaplan och är ledig ganska mycket.
    Jag var verkligen helt anti till att han skulle byta schema, men nu har jag gett med mej eftersom det betyder att jag kan vara hemma tills nov nästa år istället för att börja jobba till våren, typ mars, känns SÅ bra.

• ängeln83

Hej hopp

Här hemma har vi haft städ race hela förmiddagen.

Nån som har tips på fin klänning till julafton?
    Har köpt den röda Kik Kid klänningen och en grå ifrån Kappahls Vintage serie, men vi behöver en till.

• ängeln83
    Milliemolly skrev 2010-11-18 12:10:55 följande:
    vad är det med tradera idag?

om jag skriver in molo som sökord kommer det up att den här sökningen är för bred.

skirver jag in molo byxor så kommer det också upp den här sökningne är för bred.........................jag kan alltså inte se några objekt. inte på t ex odd mollykläder heller.

någon som vill testa om det är likadant för er eller om det bara krånglar för mig?
    Det blir likadant för mej ibland, imorse kunde jag inte söka på typ Molo men nu kan jag, verkar vara nåt trassel med Tradera.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17