Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla
    Dolphin skrev 2011-01-17 09:53:35 följande:
    Ingen som är intresserad av att hjälpa till =)
    ingen aning, har förhoppningsvis köpt en nu. Kan komma med rapport sedan. Men jag skall köpa en skaljacka också.
  • SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2011-01-17 10:02:44 följande:
    Jag fick mail nu på morgonen om att mitt fanns- och då har jag inte ens mailat och frågat
    hmmm vilket ordernummer hade du?
  • SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2011-01-17 10:16:12 följande:
    14454
    jag har 14698 så en bra bit kvar då med andra ord
  • SmillaMilla
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-01-17 13:37:29 följande:
    Har lagt in ett par bilder på familjens nytillskott i mitt galleri om någon vill kika.
    Lägger inte ut i bildtråden av olika anledningar, men galleriet kommer nog fyllas på.
    Åhhhh så söta! Alla tre så klart!
  • SmillaMilla
    Duntoffla skrev 2011-01-17 13:54:24 följande:
    Haha...nej det är man väl aldrig.

Tänk om Bubblan snusar bebis nu. Jag tror nästan det.  
    ja det måste hon väll nästan göra. Åhhhh vad mysigt!
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2011-01-17 16:23:19 följande:
    hej på er!
    Lite OT nu, men idag var jag inne och klämde på pops skaloveraller, den rosa är underbar! Ganska lik molos bubblegum i färgen. Den gröna var med superhärlig, riktigt stark grön färg.
    Måste nog in och shoppa en sån en dag när jag fått in lite mer pengar
    Åhhhh jag vill också ha. Men jag tänker lite så att Svea nu hade molos bubbelgum overall, så jag är inte jättesugen på en rosa igen. Men jag är mer sugen på en marinblå och ha röd mössa och vantar till. Kanske du inte skall ta rosa om nu ella skall ha den overallen nästa vinter. För skaloverallen kommer ju att användas både vår och höst, du kommer att tröttna på färgen

Oj vad råddigt jag skriver, men ja du fattar kanske
  • SmillaMilla
    Lalalong skrev 2011-01-17 17:13:30 följande:
    Jag är lite kär!!!
    Alva börjar förskolan i morgon och behövde ju faktiskt en ryggsäck. Såg Molos när jag var på LLM i torsdags men kom inte för mig att köpa en.
    I fredags var det dock som att hemsidan kallade lite på mig och jag kände mig tvungen att klicka hem den. Den kom idag och ååååhhhh så fin den är!!!
    Och precis lagom stor för en ettåring

www.luckylittleme.se/Graphics/Products/55183....

Bilden gör den inte alls rättvisa tycker jag. Färgerna är klara och fina!!  
    Den ser jätte fin ut! Tvekade mellan en molo och en minikånken, här blev det dock en minikånken, men kanske hon skulle ha en till
  • SmillaMilla
    Flock skrev 2011-01-17 17:46:20 följande:
    Nu blev det svåra beslut! Den gröna gillade jag, hittade dem på deras hemsida...
    Den gröna ser också jätte läcker ut!
  • SmillaMilla
    Lalalong skrev 2011-01-17 17:50:15 följande:
    Ja, det borde det bli
    SmillaMilla skrev 2011-01-17 17:47:51 följande:
    Den ser jätte fin ut! Tvekade mellan en molo och en minikånken, här blev det dock en minikånken, men kanske hon skulle ha en till
     En minikånken har stått på min inköpslista länge. Lätt att jag vill ha det till båda barnen. Men... Mattias bryr sig inte ofta. Men en minikånken har han VÄGRAT!!! Jag vet inte varför... Jag tror han har traumatiska minnen från barndommen eller nåt
    Klart hon ska ha en till
    Den är helt underbar! 
    ja och då måste man ju lyssna på dem Min sambo vägrar regnbågen, girlyrainbow har jag dock inte hört något om.
    1 och 1 är 3 skrev 2011-01-17 17:52:11 följande:
    T har en helt underbar Puma väska, fast jag är faktiskt inne på en mini kånken bara för nostalgins skull, jag har ju haft en sån... Drömmer
    Och superpraktisk är den, med sittunderlägg i väskan, perfekt för dagisutflykterna.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17