Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

väntar på att sonen ska göra klart nr 2 och gå och nattas av pappa.. en timme för sent.. hoppas han sover längre än till 7 i morgon..
  • Kristyr
    Greksmurfen skrev 2011-02-06 18:38:48 följande:
    ja du gav mej å malou ett skratt på ovanvåningen iaf =P
    lillronya skrev 2011-02-06 18:29:28 följande:
    MAssa kramar till er. Så synd att ni var tvugna att åka hem.
    ja vilken otur man kan ha=/..... fick reda på att svärföräldrarna kör hem maken från kalmar ikväll tack å lov..........jo både max å melina sov störredelen. men i stort ssett så fort vi kommit hem så var dettotalbyte för maxen =/...
    bläääääää har fått nog av kräk å bajs nu =P...maken har å ta igen nu

fick i han en piggelin nu som syrran varit å handlat åt mej hon lämnade den utanför dörren å tog nga meters avstånd 
    alla hatar kräkisen kan man lugnt påstå
    han var inte såååå sugen att åka hem..
  • Kristyr
    lillronya skrev 2011-02-06 19:54:59 följande:
    Mycket grejor var där. Ett litet smakprov.

ser nästan ut som salg bilderna brukar göra...
  • Kristyr
    lillronya skrev 2011-02-06 19:58:30 följande:
    Ja det gör det ju.

Har kollat igenom mina bilder nu och det var inte så många, men stormis och smultron är med på nästan alla.

Men brukar det inte vara så
  • Kristyr
    Greksmurfen skrev 2011-02-06 20:12:17 följande:
    HAHAHnä vet det....det enda han har sagt är att får vi hem kräksjukan så tar han semester... ja e ju typ immun lr ja har aldrig haft att... men han blev ordentligt magsjuk sist maxen drog hem att ;)
    han ville nog eg stanna i kalmar övar natten..

Hoppas att alla klarar sig.. och att stackars lilla M verkligen klarar sig.. stackars pluttan.
  • Kristyr
    lillronya skrev 2011-02-06 20:42:10 följande:
    Kolla bloggen nu då.
    Fast jag fick inte så många bilder.
    OM någon är på bild som inte villv ara det så hojta!
    *springer och kollar jag med*
  • Kristyr
    zuperduperme skrev 2011-02-09 15:31:45 följande:
    Är det någon som vet hur man lägger in så att ingen annan ser vad man skriver på  facebooks köp&sälj? fick ett mejl om att de inte skulle synas nu men de verkar som att det gör de ändå. 
    vilken av dem? den danska är hemlig nu så det syns inte längre...
  • Kristyr
    Saraia skrev 2011-02-09 17:23:14 följande:
    kom på att hon ju har ett par leggings fr höstkollektionen i 110 o de e stora men åker ej ner så 110 t sommaren blir nog bra. fast ev 116 i tshirt...
    74 i bodysuit t lillan, hon har nu precis börjat m 68. fast frågan e om 74 e för liten t sommaren då??? fast 80 kan man ju inte köpa till en 7-8mån?!
    min tjej är 9 mån och vi har 74 på suits och bodys.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17