Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Malo skrev 2010-11-18 21:53:30 följande:
    Någon med tips på snygg mössa till regnbåge overallen? Hade gärna haft en rånarluva men det blir lite väl mycket mönster.
    Ska det vara en tunnare mössa?
    Annars är ju denna super fin, finns i flera färger som är samma som overallen.
    http://www.babyshop.se/data/product/images/L/5685_20107217104247472183.jpg
    Min son har grön overall och regnbågs mössa+vantar.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    Malo skrev 2010-11-18 22:14:35 följande:
    Tack för tipsen och bild! Nova stars är ju snygga förstås! Ska fundera på dem.

Ängeln: Den mössan har jag också funderat på men tror dottern kommer få spunk på bandet under hakan. Hon var riktigt arg när jag fick på henne en mössa med knytband tidigare i höst
    Håller även med dom andra, NS röda eller lila är super fina till regnbågen.

Jag var tveksam angående modellen på mössan när jag beställde den till sonen, han gillar inte heller grejer under hakan, men vi skippar bara knäppningen.
  • ängeln83

Godmorgon flickor.

Här tog vi sovmorgon till strax innan kl 9, hääääärligt, fast det känns att jag sovit några timmar för mycket inatt.
    Idag blir det en tur till stan, hoppas kunna hitta lite julaftons kläder till barnen, bäst att vara ute i god tid innan det blir alltför utplockat.

• ängeln83
    lillronya skrev 2010-11-19 09:33:07 följande:
    Å jag är så avis på dina sovmornar.

Pratade med mamma igår efter att vi diskuterat julkläder. Nästa vecka åker vi och handlar julkläder till barnen tillsammans. Roligt!
    Mmmm, dom är underbara Känns som jag är ganska lyckligt lottad med mina sovande barn

Ååååh va kul, hoppas ni hittar en massa fint.
  • ängeln83
    Pepper79 skrev 2010-11-19 10:13:54 följande:
    tror både och är fint men röstar på vita
    Tror nog vita är finast men det är ju sååå opraktiskt, eller är det vi som har skitiga golv?
  • ängeln83
    maugu skrev 2010-11-19 10:29:23 följande:
    Jag röstar på röda. Vilken otroligt fin klänning.
    Det får nog bli röda
    Frågan är om man ska ha nåt under eller inte?
    Ja den är underbar, ju mer jag tittar på den destu finare blir den, enkel men ändå fin. Hoppas nu den finns kvar på mitt Lindex.
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-11-20 16:45:14 följande:
    Hej flickor!

Undrar om det är nån här som har en sån här dockvagn:
    www.lekvira.se/artikel/dockvagn%20rosa/

Undrar om dom kan funka som gåvagn? Kräker ner BRIOs fula!
    Sidan funkade visst inte, men visst är det samma typ som den Meja fick när hon fyllde år? Den rosa med Hello Kitty, isf funkar den som lära gå vagn.
    Tjollabolla skrev 2010-11-20 18:24:52 följande:
    Hmm jag verkar va ensam här ikväll...

Idag har även jag varit och kollat på julaftonskläder. Fy vad trist utbud det är till baby! Inga fina klänningar alls hittade jag . Vill ha en finare klänning, typ i siden/blankt tyg med lite spets sådär. Å INTE röd! Nån som har nåt tips?!

Till Milo hittade jag bara samma byxor som förra året, fast västen verkade dom inte ens sälja på vårt kappahl... Känns lite trist...
    Håller med, dåligt utbud på flick klänningar, jag köpte en enkel modell från Lindex. Har även en ifrån Kappahls Vintage serie, en mörk grå typ siden med spets under, den kanske kan vara nåt?
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-11-20 18:24:52 följande:
    Hmm jag verkar va ensam här ikväll...

Idag har även jag varit och kollat på julaftonskläder. Fy vad trist utbud det är till baby! Inga fina klänningar alls hittade jag . Vill ha en finare klänning, typ i siden/blankt tyg med lite spets sådär. Å INTE röd! Nån som har nåt tips?!

Till Milo hittade jag bara samma byxor som förra året, fast västen verkade dom inte ens sälja på vårt kappahl... Känns lite trist...
    Den här menar jag:
    http://www.tradera.com/NY-Underbar-klanning-fran-Vintage-Stories-stl-80-auktion_302967_122014025
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17