Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lila/lila body finns på tuffatilda såg jag, har inte heller sett det någonannanstans.

Lite trist att siggeojuni inte har vanliga leggings (katvig)

• Kristyr

det jag vill ha i katvig är iaf det blå/vita så mycket som möjligt till båda barnen.

undrar hur de korta leggingsen på siggeojuno ser ut på en pojke Drömmer

• Kristyr

åhh tycker småtting kan få sina katvigar med.. så man vet vad det finns för utbud innan man börjar klicka hem saker..  babyshop lär väl ta ett tag de är så sega. LLM någon dag till säker.. *blä*

• Kristyr

Smilla> Fina svea i den fina tröjan. Har en sån grön klänning. Men tröjan i turkost var ju underbar!

Butte> Åhhh superfin syskonmatch med pippisarna! Så lyckad!

• Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-02-10 12:01:15 följande:
    Det har jag redan

Däremot börjar jag ana att jag kanske måste sälja Colibribodyn och köpa en storlek mindre. Den ser superstor ut.

Är lite sugen på den grön/rosa ärmlösa bodyn också. De färgerna ser så fina ut. Vet någon om man kan hitta dem i långärmad body eller suit någonstans?

Butte- Superfina barn i fina kombosar! har glömt bort hur bra Pops ribbade enfärgade är. Måste kanske köpa några nya till Noel.

Smilla- Fina Svea i fin kombo!

tror den färgen bara kom som sådan "linne"body.. har inte sett nått annat i det färgerna..

vilken stl hade du på colibri, var det klänningen?
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-02-10 12:27:09 följande:
    Aha, vad synd för den ser så fin ut.

Köpte strl 74 i klänningen och den ser stor ut så jag hoppas att hon inte drunkar i den. men det är ju 4-5 månader kvar också

ja de växer ganska snabbt fram till de är 1.

har en 80a jag, och hoppas det ska vara bra i sommar..

• Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-02-10 12:28:13 följande:
    har bodyn också i 80 men den ser himla bred ut. Hon är inte lika rultig som Noel trots att hon inte direkt är mager
    har med en kortärmad body i stl 80 tror jag.

Molobodysar stl 74 sitter bra här nu och hon fyller ut dem, hon ligger på medel i vikt och en över på längd.

och en tröaj stl 86
  • Kristyr

ohh lala vad jag är glad att sonen är hemma från dagmamman, var bara där i måndags. 3 barn magsjuka var av ett har kräkts inne hos henne 3 ggr.. Rynkar på näsan Hon började med känna sig lite risig....*hhmm*

• Kristyr
    Kristyr skrev 2011-02-10 14:16:19 följande:
    ohh lala vad jag är glad att sonen är hemma från dagmamman, var bara där i måndags. 3 barn magsjuka var av ett har kräkts inne hos henne 3 ggr.. Rynkar på näsan Hon började med känna sig lite risig....*hhmm*
    sen ska säkert?! hennes dotter och gubbe bli magsjuka så det blir väl att ha sonen hemma nästa vecka med...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17