Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

solouniko skrev 2011-01-17 19:42:15 följande:
    Molos softshell är såå fina Men jag gillar pops skalisar med men i vår får hon klara sig med skalbyxor och overall därifrån och två softshells från molo som jackor Hjärta 

Smilla det har iallafall funnits lila softshells upp till 122 i min lokala butik, "bara" 30% men alltid nått. Med frakten till dig osv vet jag inte ritkigt hur det blir, men om du inte hittar någon annanstans så vet du
    Tack Jag har kanske en på g på fb. Annars hör jag av mig.
  • SmillaMilla

God morgon!

Jag ser att ni pratar skalbyxor. Annars kan jag tipsa om everest som finns på stadium, de har i år samma rosa som den som pop har. Mycket billigare och superbra! 249 kr.

• SmillaMilla
    Lalalong skrev 2011-01-18 07:47:35 följande:
    Jag gillar också Everest jättemycket!! Vi har både skaljacka och skalbyxor därifrån till K och är supernöjda!! Hon hade det hela slaskiga våren och hela hösten och kom aldrig någonsin in blöt! Jackan (kanske byxor också, vi har svarta byxor till färggladare jacka) är dessutom grymmesnygg i den rosa färgen! Passar helt perfekt med NovaStar mössan i underbara PartyPink, så det ät verkligen en fin rosa färg! Den är i två risa nyanser ska jag säga och den ena är på pricken som NS och den andra är en mörkare rosa.
    Åh det låter bra. I år skall alla barnen här få everest kläder. Sambon är en gamal stadium försäljare så han förespråkar dem verkligen.
    lillronya skrev 2011-01-18 07:57:07 följande:
    Godmorgon i tråden!

Jag kan inte citera idag heller.

Smillamilla: Vad bra att everest har rosa i år. De behöver jag inte stressa för att få tag i pop.
    Vet du hur stora  det finns i everest? Skulle behöva 134 och det har ju inte pop.
    Jag hoppas att de skall ha 134, det har de haft tidigare, för anton behöver också den stl i år.
  • SmillaMilla
    xmari skrev 2011-01-18 11:14:44 följande:
    Hej tjejer!

Dagens shoppingtur resulterade i våroverall till lillan. Vad tror ni, funkar väl bra hela våren? Inte för "pojkig" eller hur... (bild i bildtråden)

Kunde inte låta bli då jag hittade den i rätt storlek och 50 % men jag skulle ju helst velat ha en rosa... Obestämd 
    Åhhhhhh så fin!
  • SmillaMilla
    xmari skrev 2011-01-18 11:22:15 följande:
    Tyckte du det? Vad kul! Jag sitter här och undrar om jag bara är knäpp men 350 kr för en overall är väl helt ok pris! Visst borde hon kunna ha den hela våren. Jättelång vid fötterna...
    Ja absoolut! Jag har köpt en jacka i samma till sonen på 7½ år. Ja du kan säkert ha den hela våren!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17