Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

jompa skrev 2010-11-20 18:48:29 följande:
    Ja den är underbar Tyvärr gick ju tryckknapparna på denna sönder men jag reklamerade och fick en ny, storlek 80 var slut så jag fick ta 86, som var utan tryckknappar, så nu behöver jag inte oroa mej för att dom ska gå sönder igen
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2010-11-20 19:32:42 följande:
    Inget Hello Kitty i mitt hus

Jag spanade på den klänningen på tradera, men hittade bara den i 80... Undrar om det inte blir lite stort kanske. Hmm. Men fin är den!
    Ha ha, tänkte mer på modellen
    Vitsen med gå vagn är väl att handtaget är typ rakt eller mer lutat framåt, annars tippar dom ju lätt. Fast man kan ju alltid lägga lite tunga böcker i

Mjo det kan det nog bli, jag tyckte den såg jätte stor ut, hade nog egentligen räckt med 74 till Meja men denna får gå.
  • ängeln83

Kristyr

Var det du som fråga angående vinteroverall igår?
    Är fortfarande på jakt, men hittar inget. Meja var 75 cm på 1 årskontrollen för 1 månad sen.

• ängeln83
    Kristyr skrev 2010-11-21 11:53:23 följande:

Japps! Det var jag

Mätte Elin igår (inte lika noga som BVC) och fick fram till han hon är 71-72  lång.. Tyst Om man ska och om jag hittar någon overall så känns ju nästan 74a för litet om denska räcka till mars. Hon är ju bara 6 mån och växer som ogräs..

Hade för mej det, läste tillbaka men tyckte det var lite väl långt tillbaka för att svara då

Ojdå, måste vara ganska långt va? Eller det kanske är Meja som är kort? Meja var 67 cm på 6 mån kontrollen
    Svårt med storlekar när dom växer fort, jag köper nog 80 till Meja, beroende på märke.
  • ängeln83
    h80 skrev 2010-11-21 12:09:10 följande:
    oj, om Meja var kort så är ju Elsa mini Glad hon var 61 på 6 månaders...
    Fast jag tror inte Meja är kort, hon har alltid legat på normal kurvan på längden
  • ängeln83
    Ocikatten skrev 2010-11-21 12:49:37 följande:
    Ha, ha, ja det är minibebisar ni har, grabbarna här var 72 cm och vägde 10,5 kg respektive 74 cm och 11,5 kg på 6-månaders kontrollen! Skrattande
    Ha ha, snacka om skillnad
    Tror inte Meja väger 10 kg nu ens, hon vägde 9,5 kg 1 års kontrollen, visserligen bara 2,1 kg när hon föddes så det kanske inte är så konstigt
  • ängeln83

Hej hopp flickor.

Alltså HERREGUD, om inte Emma i Ensam mamma söker väljer Jimmy så gör jag det, jag dööööööööööööööööööööööör så snygg han är

• ängeln83

Busbellan skrev 2010-11-21 21:47:46 följande:
    Här tror jag det kommer bli kik kids röda klänning med vita strumpbyxor till
    Den har vi också Fast det är 86 så jag tror den kommer bli lite stor till jul, typiskt mej att alltid köpa för stora kläder
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17