Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

åhhh nu har jag klickat hem blå/vitrandiga katvig bodysar.. ja stl 74 och 80a.. måste ha en på en gång och eftersom den snart är för liten var det lika bra att ta en 80a med. De är så ju såååååååå fina.
    Sedan blev det fina geggamoja jeanskjolen som jag dregglar på så länge..  

• Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2011-02-10 15:19:49 följande:
    Jag stängde ner- fååår inte efter att idag ha betalat alla mina skulder från Tradera,TS och FB..Sen toppade jag det med att handla mer på FB

Tack för finaste poste idag förresten!Hjärta
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2011-02-10 15:38:05 följande:
    Jag tycker den är jättesnygg!
    ja, men tog den inte. Lillasyster lite liten för sån modell tror jag. Jag kör på småfolkisar i sommar
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2011-02-10 17:34:55 följande:

Kristyr:

Såg du att B&R hade sin tjej på bild på fb med den klänningen på, om du vill se hur den ser ut på menar jag

japps men hon är lite för liten för den tycker jag. Vill ha småfolk!
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2011-02-10 21:27:53 följande:
    Skittradera! Fy vad det går dåligt där
    Är bara nöjd med en av mina auktioner som gick ut ikväll, fy vilken tur att man inte satte 1 kr som utrop
    usch vad trist.. tänkte lägga ut och ha avslut i slutet av månaden...
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2011-02-10 21:33:35 följande:
    Ja, jag ska med göra ett försök till då hade jag tänkt, massvis till som ska ut ju
    måste fota lite mer.... har lite fotat... men ska fota mer.
    tror även jag ska börja rensa bland lillasysters bodysar/tröjor som hon använder..
    Hon fick ju en ny body idag som ska direkt in i garderoben.. (hör inte till vanligheterna)
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2011-02-11 09:52:54 följande:
    Dom finns ju i 86 hos Sigge, vet inte om dom kommer i mindre än så.
    de finns från 62.. men inga verkar ta in så små. Lika trist som att inga tar in små t-shirtar heller...
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-02-11 11:55:15 följande:
    Åh det var fint! Fina A! Jag får börja kolla mer, är lite feg när det gäller matchat. Kör ofta mönstrat upptill och enfärgat nere. 

När ska det sluta snöa?? nu räcker det verkligen.
    och sluta blåsa.....
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-02-11 12:04:32 följande:
    Ja, det med. Sambon fastnade med bilen på vår lilla väg imorse och det tog 40 min för honom att skotta loss sig med hjälp av grannen. "synd" att jag var tvungen att passa kidsen
    Duntoffla skrev 2011-02-11 12:05:54 följande:
    Kristyr- Fina barnen i BT! (inser att jag inte vet vad dem heter) Liandlo verkar himla fina. Är de av bra kvalitet?

Nu vaknar penntrollet här hemma.

CU 
    ja superhärligt tyg, men passformen är lite så då där.. och storlekarna. Tröjorna har korta i midjan och långa ärmar.. nått för Grekis son

Suitsen är nog små, eller iaf korta i kroppen. Passformen på suitsen är nog bättre än tröjan.

Men jag kan bara inte låta bli att köpa tröjorna för de är såååå fina. Man får ha dem en stl större, så blir de bra
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17