Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Kristyr skrev 2011-02-11 12:24:51 följande:
    Duntoffla skrev 2011-02-11 12:05:54 följande:
    Kristyr- Fina barnen i BT! (inser att jag inte vet vad dem heter) Liandlo verkar himla fina. Är de av bra kvalitet?

Nu vaknar penntrollet här hemma.

CU 
    ja superhärligt tyg, men passformen är lite så då där.. och storlekarna. Tröjorna har korta i midjan och långa ärmar.. nått för Grekis son

Suitsen är nog små, eller iaf korta i kroppen. Passformen på suitsen är nog bättre än tröjan.

Men jag kan bara inte låta bli att köpa tröjorna för de är såååå fina. Man får ha dem en stl större, så blir de bra
    undrar vad jag skrev...Drömmer
  • Kristyr
    SmillaMilla skrev 2011-02-11 12:26:33 följande:
    TACK busochrackartyg!

Det gick igenom med 20% på lurven som var på veckans vara. Så nu beställde jag en blå lurv med gula kantband till Anton i stl 140.
    *gilla*
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-02-11 12:32:10 följande:
    Så både suits och tröjor bör man gå upp i? 
    japps.. Har 80 på den suiten hon har på sig. Annars har hon 74a på katvig. Några molor 68 går fortf.
  • Kristyr
    Greksmurfen skrev 2011-02-13 21:25:27 följande:
    www.tradera.com/smafolk-fleece-rosa-overall-m... här e min synd från tradera....
    ja å sen lite fb från buttrik =P........

är kristyr inne?!?: letar efter ett par gröna byxor med grön mudd stl 68 ngn som vet vart ja kan finna?!? i värsta fall så går annan muddfärg med..... men som sagt heöst den.
    underbara overallen. Nu blir det fin syskonmatch..

ja jag är här
  • Kristyr
    Greksmurfen skrev 2011-02-13 21:34:50 följande:
    det har vi redan nu men stl 68 komer hon inte kunnaha till hösten ;)
    hade dina 68or blå lr grön mudd?!?
    blå mudd, de är från förra våren.
  • Kristyr

ang. T. Sånna klisterlappar man kan beställa? och skriva sitt namn på och sätta som avs. vart hitta man sånna billigast? en sak mindre att skriva. Så drygt att skriva avs. hela tiden..

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17