Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Greksmurfen skrev 2010-09-04 08:59:41 följande:
    imägget e kvar=).. det är bara loggen på din sida å då andras som försvinner
    H I L L A skrev 2010-09-04 08:46:47 följande:
    Hilda invigde sin lila lurvoverall i 92 igår på stan. Många som sa "åhhhh vad söt"
    maxen ha med en lila ;)... sist så va den stoor ska ta å testa igen så får vi se hur den sitter nu=) han har ju växt.. har ne luroverall på dagis med;)....
    du har med stl 98 på overall till hildan va? tog ju 98 rainbow med dubbeldragkedja till maxen=) få hoppas den passar likaså blev de en småfolkis t han å melina=) tog 92/98 i den
    Japp, Hilda har 98 i Molo overallen. Men vi har den med en dragkedja.
  • H I L L A
    h80 skrev 2010-09-06 13:44:17 följande:
    blir en liten beställning från funkybaby ändå........hur var det med kik kid klänningarna? Vilken storlek ska jag ta till min tjej som är 88cm o 12.5kg?
    Då blir nog stl 92 bra
  • H I L L A
    melizza skrev 2010-09-09 15:22:57 följande:
    åååå jag är käääär Hjärta HjärtaHjärtaHjärta i småfolks rådjur.....fick idag hem klänning och tröja med dem fina rådjuren men vad ska jag ha till den fina klänningen??? måste hitta ett par fina tights till....tips någon???
    Här används bruna strumpbyxor till rådjursklänningen. Katvigs randiga är fina men också enfärgade bruna
  • H I L L A
    LitenBlomma skrev 2010-09-09 16:00:36 följande:
    Åh vad bra, jag beställde klänningen igår!
    H I L L A skrev 2010-09-09 15:40:11 följande:
    Här används bruna strumpbyxor till rådjursklänningen. Katvigs randiga är fina men också enfärgade bruna
    Vart hittar man bruna strumpbyxor?
    H&M har bruna
    Sians skrev 2010-09-09 16:01:47 följande:
    Kan inte någon vara snäll o sätta in bild på småfolks rådjursklänning? Vill se den i verkligheten
    Finns bild i bildtråden på klänningen, någon eller några sidor bak
  • H I L L A
    Tic1 skrev 2010-09-09 21:42:23 följande:
    Hur är rådjursklänningen i storleken??
    Ganska liten i stl. Min tös har normalt 86/92 men 92/98 i rådjursklänningen
  • H I L L A

God morgon !!!

Har ett STORT problem! Alla Hildas Molo leggings är förstora i midjan Hur gör ni andra med smalfisar och molo leggings ???
    Sy in midjan på nåt vis Obestämd

• H I L L A
    CeciliaBa skrev 2010-09-10 09:08:41 följande:
    Hej! Ny här! Tänkte köpa NS Haremsbyxor till min dotter som är 2 år och 7 mån. Har börjat köpa lite 104 i strl men de ser ju fantastiskt långa ut! Någon som har förslag på om jag ska köpa 98 eller 104. Hon är 93 cm lång...
    Jag har nog köpt 92
  • H I L L A
    Busbellan skrev 2010-09-10 09:20:38 följande:
    Har med samma problem. 92/98 funkade i midjan helt ok efter tvätt, men de är ju för korta på längden nu.
    Vi har hittills kört med att vika dem nåt varv i midjan, inte jättesnyggt, men funkar ju. Man får se till att ha nån längre överdel över
    Sy tänker jag inte ge mig på, är ingen hejare på det precis
    Nä man (jag) är ju inget geni med symaksinen Tyst Raka gardiner fixar jag för det mesta, men att ge sig på ett par heliga Molosar är inget alternativ kanske

Ska testa vika i midjan, tack för tipset!
  • H I L L A
    ängeln83 skrev 2010-09-10 09:26:41 följande:
    Jaaaa, man kan aldrig få nog av denna regnbåge Tror vi har det mesta i den, tröja, muddisar, leggings, mössa, filt, klänning, bodys...mja
    Sööööta Meja Hjärta
    Hon ser alltid så glad ut! Måste nog ha lite mer girly regnbåge tror jag. Har bara klänning och filt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17