Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Är det en badrock jag ser i Leias hög??Glad

Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-10-01 10:36:21 följande:
    Cool
    Mamma till Simon skrev 2010-10-01 10:22:14 följande:
    smultron förstår att danskorna är sura du har ju shoppat massor av fint, jackan var ju helt underbar{#emotions_dlg.flower}
    Finfin den där jackanTungan ute
    Lilla Ego 07 skrev 2010-10-01 10:31:14 följande:
    Är det en badrock jag ser i Leias hög??Glad
    Japp- 86/92
    Helt perfa! Vi pratade häromdagen om att vi behövde en till Leia också, har en ful blå med pirater på till E som han älskar. Är såååå nöjd! Superfina klänningar också juGlad
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-10-01 11:15:21 följande:
    ...och Molo är nog om en månad ungefär så då är ni nog friska och krya så att du själv kan få uppleva detta nöje! Krya på sig
    Är jag skyldig något mer måntro? Tänkte om du lånade för att kunna köpa allt mitt fint Glad
  • Lilla Ego 07

Molo salgen, ungefär när brukar den vara?

Är det någon som har tänkt att åka ifrån Stockholm?

Jag är ju bra sugen men vill ju inte åka själv direkt.

• Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-10-01 15:20:37 följande:
    Förra året var den 4-8 nov.
    Oki... brukar den var i början av nov?

kristyr och duntoffla ska ju inte dit nu till hösten tyvärr så jag vettesjutton hur jag ska ta mig dit isf
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-10-01 15:34:02 följande:
    Mammastök kanske ska dit? Det brukar alltid finnas folk norröver som säkerligen skulle haka på om det bara finns någon som styr upp det
    Mammastök har jag kontakt med iaf då hon har fått en laddning mössor hon ska försöka sälja på loppisen hon ska stå vid på söndagGlad Kanske ska kolla med henne då.

Vill ju gärna åka men de får ju heller inte bli fööööör dyrt
  • Lilla Ego 07

Hej i tråden.

Nu har jag precis beställt ännu mers småfolk från B&R Glad Beställde den underbara hoodklänningen som efter rabatt är dragen på 30% kostar 490kr......Flört Nån som har den som kan ge en liten kommentar på hur den sitter samt storleken på den? Jag bara älskar den men har ryggat för priset 700spänn. Men nu kostade den ju "bara" 490kr o de va ju som hittat Drömmer

• Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-10-04 20:06:28 följande:
    Det tror jag att den är-skitfin ju!
    Jag hade gärna köpt den men tycker ff att den är föör dyr
    Ja de tycker ju jag också Glad Vet inte vad som flög i mig där.... Men sån är jag, impulshandlar ofta en massa, speciellt när nån har nåt nicigt erbjudandeFlört Jag tror den är helt ljuvlig! Om den är likafin som den ser ut att vara, samt som den sitter på Mickes dotter (?) så kommer jag älska den och L får ha den typ varje dag Glad

Du by the way, vilka storlekar är det på de fina klänningarna du köpte åt mig? Bambisarna är ju redan nu en favorit kan jag se!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17