-
Precis vad jag är ute efter, nu blev jag gladängeln83 skrev 2010-08-28 21:36:41 följande:Nä inte galon, dom här är ju mer prassliga om man säger, men ändå hållbara.
Det var såna jag såg på pilutta för 249:- va? Vilken stl har du på Meja i katvig ränderna? Finaste liiila lurven måste jag säga, helt klart den snyggaste i höst.
-
Tror ni att min tjej på 90 cm drunknar i regnbyxor 98/104?
VAd är det för stl du har?Jen80 skrev 2010-08-28 21:43:58 följande:Aha, men Jennik heter jag då
.
Ska snart lägga ut alla vinterkläder, men funderar på om jag ska vänta tills nästa månad. Har två vinterjackor från Pop... nej, tre ju. Minst ett par termobyxor från Pop, en Molo-overall, en Pop-overall... eller två, men med den ena lyckades Liam luta sig mot träfärg eller något i skogen så den är inte så fin
. Funderar på om jag ska spara den som extraoverall eller se om man kan få nånting för den på T. Den är ju annars i väldigt bra skick. Ja, har nog mer, men det är en del iaf
. Ska bli skönt att få in pengar för det! -
Jenn80: Inget speciellt, overall kanske men som sagt min tjej är 90 cm så 98 i Molo overall? Har som sagt aldrig haft deras overaller.
Finns det några du kan rekomendera kanske. Hade didrikson i höst och våras och dom var iofs bra.Busbellan skrev 2010-08-28 22:00:32 följande:jag måste säga att jag inte tycker de är särskilt hållbara.
August har nu efter att inte använt dem jättemycket 2 stora hål i rumpan
-
Jag ska också åka på salgen och hoppas på att få träffa er allaängeln83 skrev 2010-08-29 14:52:57 följande:Köpte också lite stor, men jag vill att den ska räcka lääääänge
Jaaaa, nu bestämmer vi att jag SKA med, dels för salgen och dels för att träffa alla söta pölsekärringar, har ju bara "träffat" dej än så länge ju
-
Jag har förstått dettaBusbellan skrev 2010-08-29 19:57:57 följande:Klart ni måste åka på salgen, dreamworld ju
-
Godmorgon
Här är vi förkylda hela familjen, jobbigt. Får nog tröstshoppa något då
Ängeln: Härligt med fynd. Jag vann ett par regnbågs leggings så nöjd. Ja det är lite varning med molo mössor. Alice ska ha sin fjärils mössa varje dag spelar ingen roll om det är varmt eller kallt.
Jenn80: Visst är det kul att dom har sina favvosar. Hoppas du piggar till och får en bra dag på jobbet.
Choklad: Jag då har du fullt upp
h80: Tycker också att cerise låter väldigt fint till.
Tjolla: Då håller vi tummarna för massa post i dag, hoppas på paket jag med.
Vad är det för kollektion tror ni på salgen?
-
Lycka!!Smultronhjärta skrev 2010-08-30 09:53:22 följande:På Molos salg är det vårens kollektion samt äldre
-
Den skulle jag med ninja på men fick en skrikig bebis i famnen.Tjollabolla skrev 2010-08-30 10:10:37 följande:GAAH vad trött jag blir på mig själv!!! Sitter med en auktion uppe som jag skulle ninja på, sen börjar jag läsa bloggar och annat trams så jag glömmer det. ALLTID gör jag så! Nu missade jag en NY rådjursbody som gick för 188 kr. *suck på mig själv* -
Har leggingsen på Alice idag och dom är ju helt underbara. Måste också beställa dockhusfilten till lillan, den ser ju så gosig utMamma till Simon skrev 2010-08-30 11:23:48 följande:fick fina dockhusfilten och rådjursleggings i lådan idag, de funkar på min lilla knubbis fast jag får vika in dem en meter bara

-
Tack för tipsetMamma till Simon skrev 2010-08-30 11:35:16 följande:kstade bara 419 på BoR på de andra ställena verkar den kosta 449