Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

vet inte...

*irriterad*

surande maken som sitter och svär och tjoar och håller på.. han försöker lägga ut 3 gratisannonser på T

• Kristyr
    Stormis skrev 2011-02-13 23:27:38 följande:
    Om du har skrivare hemma/tillgänglig är det enkelt att skriva ut egna på etikettark. Jag gjorde det först, men då min moster jobbar på nåt ställe som får etiketter på rulle "över" efter tryck så får jag av henne som jag stämlar med min avs. Den stämpeln har jag "köpt" gratis på Vistaprint. Där kan man ju som sagt köpa etiketter med, men det har blivit dyrare än när jag gjort själv. Hittade dennsutom nån firma på nätet som skriver ut på etikettblad. De var allra billigast om man inte kan göra det själv. Minns inte sidan, men testa att googla iaf.
    jo så kan man göra om man vill.... håller på och kollar upp lite..
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2011-02-14 10:13:57 följande:
    Du kan köpa klisterark på t ex öb och skriver ut det själv på skrivaren. Sådana lappar har jag även om mina fixas från makens jobbCool

men 1000 sånna etiketter från namnband el dyl var inte så dyrt och det lär ta ett tag och göra av med 1000 lappar..
    Men jag har inte bestämt än hur jag ska göra...
  • Kristyr
    Ocikatten skrev 2011-02-14 22:42:52 följande:
    Ah, då är Maxen ungefär lika gammal som Henric, han ska på 2,5års kontroll i mars! 98 cm och 16 kg har jag mätt honom till här hemma. Så vi har just sorterat ut 92orna i NS, bright och XL började se lite korta ut i mina ögon och de flesta 98 funkar ok.
    och lika gamma som min son Han blir 2½ i mars

2.5 års kontroll.... 3 år är det här.. fast kollade bvc boken och det står 2.5-3 år kontroll

Får se när han får gå på den.. BVC svämmas ju över av massor bebisar...
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-02-15 12:37:36 följande:
    Sen har du det roliga kvar...all text Jag ska in med lite mer ikväll. Hade missat lite.
    Kristyr skrev 2011-02-15 12:29:32 följande:
    lekmer har börjar med barnkläder.. Tungan ute

fast det var kanske en gammal nyhet..
     jag visste det inte. Måste spanaEller hur?

urfina ränder! Hjärta Det borde ju absolut gå att reklamera suiten. 

Ocikatten- Fina killarna i Safari och robotar!

Busbellan- Superfin kombo!

Pepper- Fina barn i Puzzel och robotar. Är inte så liiite avis på Puzzeltröjan

FL Lisa- Söta Helge i fina ränder och jäkla cool storebror! Cool

fick nyhetsbrev just..

ESL, name it och Hummel iaf som är danska fanns kanske nått mer märke som jag missat..
  • Kristyr
    Mamma till Simon skrev 2011-02-15 14:10:42 följande:
    jättefina, men 349kr vet jag inte om jag tycker de ser ut att vara värda Obestämd iaf inte just nu när det finns
    så mycket fint från ns
    köpte dem med 20% så då blev priset lite bättre
  • Kristyr
    Mamma till Simon skrev 2011-02-15 14:14:32 följande:
    ja jag funderade allt på dem då men blev ett par muddbyxor från molo istället
    okey
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17