Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Everlonn skrev 2011-02-16 09:14:40 följande:
    Jag håller Bus hemma för det går maginfluensa på dagis..och löss för den delen Fast löss hade ajg väl inte brytt mig om ifall det bara var det som gick..men kräks sonen så blir han inlagd på sjukhusObestämd

Jag tänker kräva att han leker med lillasyster idag, hon är ju faktiskt hemma för hans skull

Lawoman som skrämt upp mig På deras dagis var det 10 av 17 barn som insjuknat av kräksjuka! Och likadant på den andra avdelningen

Nää vi stannar hemma vi  
    Ja hos vår dagmamma var 3 av 7 barn sjuka.. förra veckan.. det 8e min son var hemma med mig.. och frisk. Helgen tillbringade dagmamman på toan..

Nu är 4 barn sjuka..samma tre som förra veckan och en till...

Vi är  hemma! Eller sonen
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-02-16 09:44:10 följande:
    Jag gör så. Köper band att sy i och syr de runt lappen i nacken. Ett par stygn så är det lätt att sprätta sen om/när man vill sälja. Och sen kan man använda lapparna om och om igen
    Märker med penna gör jag bara på en del vantar och skor

hmm funderar kanske snart är dax att börja märka fleecar och sånt till våren när de kommer slita av sig grejerna när de är ute..

än så länge har vi bara blivit av med en tunn vante..
  • Kristyr

Helle> hoppas det var hostan som var orsaken... Annars går det nån magvariant med som bara ger en kräk och sedan inget med.,. iaf häromkring.

• Kristyr
    Helle skrev 2011-02-16 10:26:50 följande:
    Tack Kul att vara här

Tyvärr tyder det på som kommer ut från andra hållet att det inte bara var hostan, nåt annat skumt  är det. Dock är han på topp för övrigt. 
    Kristyr skrev 2011-02-16 09:53:15 följande:
    Helle> hoppas det var hostan som var orsaken... Annars går det nån magvariant med som bara ger en kräk och sedan inget med.,. iaf häromkring.
    Det är väl ok om det bara blir på en person, för i så fall är det troligen över på honom nu. Hatar magsjua
    hatar med den fösta jag knappt inte träffat den.. men bävar..*urk*

Tur att yes finns... Blev apelsinfläckar på fina byxorna igår, men nu är de rena och fina igen... eller de ska snurra ett varv i maskinen..
  • Kristyr
    Helle skrev 2011-02-16 11:11:55 följande:
    Yes och vanish är mina bästa vänner. Skönt att det gick bort
    mina med

Men yes tar verkligen de flesta fläckar om man tar dem innan tvättmaskinen..

om inte så är det vansh... Hjärta

har min egen yesflaska i badrummet

Gubben blev sur på sonen när han dregglade apelsin på sina kläder.. Cool För då vet han att jag kommer gå  in i mitt fläckbortagningskoma i badrummet och det kommer hänga kläder lite överallt på konstig torkning.. Drömmer
  • Kristyr
    1 och 1 är 3 skrev 2011-02-16 21:39:25 följande:
    Fina kläder! Yogapantsen är såå snygga! Och underbart sköna! Grymt glad att jag vågade beställa dom till mej själv!
    hur är de i stl?

funderade att ev ta dem till mig själv.
  • Kristyr
    1 och 1 är 3 skrev 2011-02-16 21:52:12 följande:
    Kristyr:

Ja du... 158/164 funkar på mej, 160 lång å 53 kg tung
    *haha* barnkläder får jag inte plats i med mina 174
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-02-17 10:35:14 följande:
    -22? Varmt och skönt då va? Tog du på bikinin? 

Jag ska städa idag men det är svårt att komma till skott. Dock skönt när det är klart innan helgen.
    Kristyr skrev 2011-02-17 10:08:10 följande:
    *haha* barnkläder får jag inte plats i med mina 174
    Det skulle se rätt kul ut. Vi är lika långa och jag kan tänka mig att det stramar lite i grenen på en bodysuit ex

• Kristyr

såå fick lite kläder fotade i morse när barnen var lite lugn.. bara att få in dem i pron i kväll då när jag är själv...

måste fota lite skor och få in med..

ska nog hårdrensa sonens garderob på sånt som passar men vi inte anväder och jag hellre vill ha nått nytt

det blir långärmat och sånt.. sedan kör man kortärmat i mars el april?
    bebissommarkläder kanske man ska vänta med till i maj...

• Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-02-17 11:13:57 följande:
    Kristyr skrev 2011-02-17 11:08:00 följande:
     Noel har en POP helpyjamas som ser så jäkla skön ut. När jag sa det till honom sa han att han tyckte att jag och Andreas kunde köpa såna vi också  fast för vuxna

Noel vill ju bli tjej när han blir stor och idag sa han " om man dricker mycket mjölk blir man en tjej"  

åhh tänkt om mamman och pappan fick gå runt i mysig pop pyjamas.. Drömmer

Gulligt  Hjärta oj då får han dricka mycket mjölk

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17