Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

oj lillasyster måste ha lite suits.. Drömmer när rensade så blev inte så många kvar... vad ska stackarn sova i....Tungan ute

• Kristyr
    Helle skrev 2011-02-17 11:30:19 följande:
    Du skulle nog bli ursnygg
    Kristyr skrev 2011-02-17 11:17:40 följande:
    oj lillasyster måste ha lite suits.. Drömmer när rensade så blev inte så många kvar... vad ska stackarn sova i....Tungan ute
    Jobbigt problem Man vill ju inte att de små ska frysa nu när det är så kallt

kanske får ta fram den enda katvig 80an som fanns i lådan, den kanske passar.... Den superfina grön/gröna...
    Duntoffla skrev 2011-02-17 11:56:23 följande:
    Ja, det får blir några liter om dagen
    Helle skrev 2011-02-17 11:30:19 följande:
    Du skulle nog bli ursnygg
     Eller hur? Som en stor randig Teletubbie

Det är ju inne med heldräkter för vuxna nu. Svägerskan var helt överlycklig över sin OnePiece  www.onepiece.se/

Nu ska vi ta en promenad i solen

CU 
    Innan jul såg jag några ungdomar med onepiece på sig på coop....

Men de ser ganska mysiga ut men priset..*host*
    Fast inte så mkt dyrare än de kläder man köper till barnen om man kollar på mängden tyg eller menar jmf pris på per meter tyg kanske så är säkert barn kläderna dyrare..

oj invecklad mening.. jag vågar inte läsa. Postar det bara... Drömmer
  • Kristyr
    Kristyr skrev 2011-02-17 19:40:46 följande:
    på tal om mat så ät min 2½årin en hel mellanstor burk fiskbullar själv idag...
    en 375grams burk...Drömmer tror jag det var..
  • Kristyr
    Kristyr skrev 2011-02-17 19:57:42 följande:
    Bubblan> tack för tipset i bildis var man kan hitta fina blå leggings.. måste nog med ha.. Den blå är verkligen superfin.
    men nej börjar på stl 98 Åhh vad trist när de inte tar in småttiga storlekar...
  • Kristyr
    ChokladMoshin skrev 2011-02-18 15:20:02 följande:
    Letar efter Katvig´s rosa/gula sommarsuit i stl. 74. please lite hjälp
    Eller Molo´s girly rainbow sommarsuit i stl. 68.
    rosa gult har ju funnit på petitpure..

asch en sån suit sålde jag för inte så länge sedan..Obestämd
  • Kristyr
    Kristyr skrev 2011-02-18 16:03:25 följande:
    rosa gult har ju funnit på petitpure..

asch en sån suit sålde jag för inte så länge sedan..Obestämd
    de hade bara långärmat..
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-02-18 19:41:23 följande:
    Colibri
    solouniko skrev 2011-02-18 19:25:14 följande:
    Colibri helt klart, underbart tillsammans med gul/rosa katvig Och mer vårig i färgerna än miau!

Godkväll! Här håller vi fortfarande på att frysa ihjäl, har ju varit kring -30 hela veckan och ska vara ända tills mitten på nästa vecka med. Ingen vår i sikte här inte Obestämd Nåja Mill har fått vara hemma från dagis hela veckan och gått i pyjamas mer eller mindre hela dagarna. Vi har bakat, städat, sovit middag tillsammans och bara myst. Knappt varit utanför dörren så rätt mysigt är det ju faktiskt ändå Men ja, nu får det räcka!
    Hoppas att ni får lite varmare snart. Även om det är mysigt att vara inne så tröttnar man ju på det efter några dagar.

Finns det ngn butik som har Katvigs lilarandiga suit och fraktfritt?  

Vill ha något bra erbjudande nu  
    näe jag vill med ha massor med bra katvigerbjudanden

ska nog ta och göra nån mer annons i pron nu tror jag..  så att jag kan få ut lite kläder...$$$$$$4
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17