Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2010-11-24 20:19:34 följande:
    Ahh Mooooloo! Jag som hade hoppats på att dom skulle få det andra blom printet. Detta vet jag inte riktigt vad jag tycker om... Bondgården tror jag Milo hade gillat, men jag gillade inte dom ränderna på armarna...
    Håller med, dom här blommorna gillade jag inte alls.
    Beställde just en bondgårds klänning till Meja, Liam tyckte den var fjantig
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83

Godkväll flickor.

Här har det rensats och städats hela dagen, känner mej SÅ nöjd. Och advents piffandet är redan klart, kunde verkligen inte hålla mej längre Så nu är det sååå mysigt här hemma

Inga fler shopar som fått in Molo news?

• ängeln83
    Duntoffla skrev 2010-11-24 22:43:14 följande:
    God kväll!

Vad gör ni? Tokshoppar Småfolk?

Ocikatten- hittade du det du sökte?

Är det några som kommer åka på Katvig eller har alla slopat den?
    Godkväll

Naeh, nu är det Molo som gäller igen, beställde bondgårds klänningen till Meja innan
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2010-11-24 22:54:40 följande:
    Aha. Ska kika på deras sida. Vilken söt! Hoppas att den är lite klarare i färgerna IRL
    Det hoppas jag också, gillar inte riktigt färgen på kantbanden heller, men jag ger den en chans
  • ängeln83

Godkväll

Har haft mycket trevligt fika besök här idag, och med 6 barn i olika åldrar blev det ganska så livat
    En av tjejerna sålde Gangstar för ett tag sen så nu sitter jag här med en hel hööööög med kläder, jag som har köp stopp

• ängeln83

Jag tycker faktiskt inte alls att Molo overallen är bökig att få på, det enda jag stör mej på är karborre knäppningen i luvan, den trillar jag av heeeela tiden, tacka vetja tryckknappar.

• ängeln83
    ChokladMoshin skrev 2010-11-25 19:21:27 följande:

Det mina stora barn tycker är jobbigt är att få på den över vinterkängorna då resåren är så hård, vilket i och för sig är bra tycker jag.

Men dom gillar det inte, så dom har andra overaller.

Har för övrigt haft Molooverallen på 2 dar i rad nu när vi varit ute på mellantjejen och vad himla många kommentarer jag får att alla barn borde ha en sån overall för dom syns så himlans bra

Kan ju tillägga att det är en Crazy Salmon

Fast det är klart, det kanske är bökigt när dom tar på sej själva, jag hjälper ju för det mesta Liam på med overallen, han har typ noll tålamod så vilken overall som helst är jobbig för honom
    Vi har bara kört på Molo, helt underbar.
  • ängeln83

Säger också godmorgon.
    Egentligen skulle vi till ÖF idag men lyckades försova oss , brukar åka dit kl 9 och det var då vi vaknade, känns som hela familjen är inne i en trött period just nu

Vad händer annars?

• ängeln83
    ChokladMoshin skrev 2010-11-30 09:38:39 följande:
    LÅter skönt med sovmornar.
    Här verkar det som om Mini har börjat få lite vakenperioder, skönt att hon piggnar till men man är ju van vid att hon bara vaknar för att äta i stort sett och sover resten av dygnet så man får en massa gjort och har tid för dom andra barnen.
    Annars är jag extremt shoppingsugen, men vill ha somrigare Molosar så jag väntar.
    Hoppas på bra kalender erbjudanden på småtting suits
    Underbart skönt, fast ändå känner jag mej ap trött
    Känner igen det där, även om det är ett tag sen för våran del. Nu har ju båda i princip samma sovrytm och så, fast Meja sover 30-45 minuter om dagen men då hinner man ju inte med så mycket.

Här är en till som är shopping sugen, fast jag gillade inte alls dom nya Molosarna, har kommit in i nån period då jag vill ha stilrenare kläder på barnen, Meja har för det mesta Gangstar kläder nu för tiden.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17