Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-11-30 16:56:42 följande:
    Så är det här nu också, varje dag.
    Småttarna är helt från vettet och tonåringarna är som de är.

Kramar lite...
    Kramar tillbaka...skönt att veta att jag inte är ensam, annars när man pratar med folk så verkar det som om aaaaalla har det så himlans bra, eller så vågar väl folk inte riktigt erkänna när det är jobbigt.
    Försökte få lite pepp från mamma innan men hon sa bara att "så är det när man har barn", jovisst, men lite medkänsla hade suttit fint ibland.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    Buttelina skrev 2010-11-30 16:59:20 följande:
    hehe antar du längtar tills dom små liver såååver
    ängeln83 skrev 2010-11-30 16:55:52 följande:
    Precis samma sak här, känner mej sååååå instängd just nu. Liam vill ju såklart vara ute men vart sjutton ska jag göra av Meja? Hon vill inte sitta i vagnen/pulkan mer än max 10 minuter typ och sätter jag henne i snön så äter hon den bara. Ibland önskar jag att hon var äldre så hon var mer självständig, känns som nån dum mellan ålder just nu, för stor för att sitta still men ändå för liten för det mesta. Nä, nu längtar jag bara tills hon blir äldre.
    låt henne äta snön
    Ha ha, skojar du? Dagens höjdpunkt, helt klart
    Hoppas bara dom somnar, Meja somnar ju alltid senast kl 19 men Liam brukar vara seg när han inte gjort så mycket på dagen.
    Buttelina skrev 2010-11-30 17:02:58 följande:
    men så är det här hemma med. vissa dagar leker dom så fint ihop och vissa dagar är det bara tjat och bråk.. den ena retar upp den andra och så är det igång.
    Så trist när man inte kan lämna dom ihop två sekunder ens, ska jag göra nåt så får jag placera dom i varsin del av huset och hoppas att jag hinner göra nåt snabbt innan dom ryker ihop igen.
  • ängeln83

Pust...nu sover dom, båda två, trodde verkligen inte Liam skulle somna tidigt men han tog på sej pyjamasen, la sej i sängen och 5 minuter senare sov han.
    Jag är verkligen helt slut nu, inte en gnutta energi kvar, fattar inte vad det är, såhär trött brukar jag inte vara.

• ängeln83

Godmorgon

Ja idag var det ju varmt, eller not, 24 minus just nu *brrrrrr* Inte så man har lust att ta ut barnen direkt.
    Tips på hur man ska fördriva en hel dag inomhus? Hade tänkt göra julgodis men då måste vi till affären och bilen ser minst sagt kall ut

• ängeln83

Godkväll flickor.
    Har haft en riktig SKIT dag. Skulle panik handla imorse då frukosten var slut, ena bilen hade slut på batteri och i den andra gick det inte att stänga dörrarna, tappade min förlovningsring på Ica (som tur var kom den fram till slut), extremt gnällig Meja från morgon till kväll, allt jag gjort har bara blivit skit och pannkaka, dessutom vaknade jag upp med världens munsår och mina stackars händer som är allergiska mot kölden spricker och gör sååååå ont, JAAAA, jag vill bara gå och lägga mej och vakna upp till en BRA dag imorgon.

Som tur var så knep jag Molo kisse lakan till Meja imorse, det var väl typ dagens höjdpunkt.

Sorry för gnäll, var bara tvungen att skrika av mej lite.

• ängeln83
    lillronya skrev 2010-12-02 19:35:08 följande:
    Godkväll!
    Kramar om och hoppas du får en bättre dag imorgon.
    TackKyss
    Är dock eeeeeevigt att sambon är ledig idag och fram till onsdag nästa vecka. Hade aldrig fixat denna dagen utan honom.
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-12-02 19:48:19 följande:
    HjärtakramaHjärta  aj nåw de fiiling
    Åh, men vännen dåHjärta Fast mina problem känns ganska så fnuttiga mot era ju.
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2010-12-02 20:01:42 följande:
    Å din dag lät rätt SKIT åxå!!

Vi håller tumsen för att morgondagen e raka motsatsen för oss båda Solig
    Minst sagt, och nu gick popcorn maskinen sönder också, varför är jag inte förvånad?

Absolut, imorgon ska vi ha en toppendagSolig
  • ängeln83

Morning flickor.
    Läget här inne?
    Nu verkar Meja ääääntligen blivit på bra humör igen, dom senaste dagarna har varit gnäll från morgon till kväll, antar att det är tänderna som spökar, har inte märkt nåt innan när hon fått tänder men nu kom dom med besked

Blev lovad sovmorgon idag, dum var jag som gick på den för sambon snarkar fortfarande i sängen *suck*. Vore sååå skönt att få stiga upp i lugn och ro nångång.
    Blev iaf lite tröst shopping såhär till morgonkaffet, en vinterjacka till mej

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17