Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-09-10 09:30:23 följande:
    Mmm...när kameran kommer fram så blir hon alltid glad Annars är hon världens gnälligaste just nu *pust*
    Åååhja, regnbågen kan man aldrig få för mycket i
    Oj, har svårt att tänka mig henne gnällig Gulleplutten
  • H I L L A

God morgon !!! Precis hemkommen efter en härlig (inte) cykeltur i ösregn och blåst från sidan.

SmillaMilla skrev 2010-09-16 08:39:58 följande:
    Visst var det några här som skulle fara till Underbara barn mässsan på lördagen den 9 oktober?

Jag bokade in en bussresa dit!
    Vi har bokat resa till barnmässan, MEN igår ringde maken och sa att han ska jobba i Gävle hela oktober, så det blir ingen barnmässa Hade verkligen sett framemot det!
    Så blir det att se framemot Molosalgen i stället som jag hoppas är i november.

GRATTIS Meja till de första stegen {#emotions_dlg.flower}
  • H I L L A

God morgon Solig

Busbellan -- Lycka till på redovisningen idag !!! Usch gillar inte heller att stå och prata inför en grupp eller så.

Maken kommer hem efter lunch idag och ska vara ledig hela eftermiddagen, vilket innebär att jag kan göra vad jag vill. Vilket inte har inträffat på evigheter Frågan är bara vad jag ska göra ?
    Hur länge har Gekås öppet idag Drömmer

• H I L L A
    RååSa BuBBlan skrev 2010-09-17 08:27:02 följande:
    Måååårning!

Freeeedag äntligen, inte för att vi ska vila och ha det trevligt i helgen på nåt sätt , men nu ska ytterväggarna på plats   *fryser*
    Åhhh härligt med ytterväggar !!!
  • H I L L A
    Smultronhjärta skrev 2010-09-17 08:36:28 följande:
    God morgon!

Idag väntar logopedbesök..ska bli spännande20 såklart
    Toppen!!! Hoppas maken är lika sugen på en tripp dit som jag Obestämd

Lycka till hos logopeden !!!
  • H I L L A

Pepper -- TUSEN TACK för finaste småfolk klänningen !!! Hjärta
    Hilda blev överlycklig, hon älskar katter !!!
    Har precis fotat henne för den åkte såklart på idag

• H I L L A
    Busbellan skrev 2010-09-27 12:59:08 följande:
    Har ringt dit, ringde dit inna vc idag
    Men nej, de tar bara emot barn under 1 år, detta trots att jag påpekade att astman inte var bra heller.
    Nej, sköterskan var helt övertygad om att det var den gamla öroninflammationen så hon hänvisade oss till vc.
    Jouren här öppnar vid 17 när vc stänger, åker vi in då så KANSKE de skickar oss till barn, men då blir det Växjö och så akut känns det inte så jag känner för att åka dit
    Tipsar om barnläkare Ulf Liljeberg i Växjö!!! Bättre barnläkare får man leta efter
  • H I L L A
    Zvartaliljan skrev 2010-09-27 13:34:35 följande:
    Hoppar o studsar här

Men Maia som redan har för mycket vinterkläder
    Valde en i strl.116 så kan hon nog ha den i slutet av vintern och nästa med
    GRATTIS
  • H I L L A
    Busbellan skrev 2010-09-27 14:01:29 följande:
    Du är den andra som tipsar om honom idag, en kompis på fb gjorde det också så han måste vara nåt extra
    Blir absolut ett samtal med honom om jag inte får nån respons hos vc idag. Tack!
    har du gått hos honom med något av dina barn? Väntetid?
    Vi går där med alla barnen, hur bra som helst !!!
    Tröttnade på att ge Hilda hostmedicin när hon var bebis och alltid var förkyld och svårt att andas. Ringde Ulf och fick en tid direkt. Han sa att hon har ju astma och behöver helt andra mediciner. Sedan dess har vi aldrig behövt åka in akut och andas, knappt varit sjuk heller. Har alla mediciner vi behöver hemma.
    Aldrig några problem att få tid i rätt tid Han har ett jätte stort fint väntrum med massor leksaker och en lekhörna i sitt behandlingsrum, så aldrig några ledsna eller otåliga barn.
    Det tycker jag var så bökigt när man skulle till vårdcentralen med alla barnen ensam, det fanns inget för barnen att göra och alltid fick man vänta läääänge på läkaren.
    Som sagt han är sååååå bra & trevlig och tar sig tid.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17