Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-03-16 21:30:49 följande:
    Ska med hälla i mig lite cola snart tror jag, känner huvudvärken börjar komma smygande
    Här var jag på praktik idag och sambon hemma och vabbade. Kom hem till både dammsugt och nytorkat golv i hela husen.
    Han kan ibland alltså
    åhh najs!
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2011-03-16 21:54:06 följande:
    Fick hem en NS hood idag som enligt beskrivningen skulle vara i fint skick. Den känns lite blekt i färgen och är alldeles luddig i tyget och nopprig på muddarna. Är det nåt ni skulle påpeka för säljaren?
    Är ju dumt att köpa av säljare som inte har några omdömen knappt, men jag chansade tyvärr
    Fint skick är tydigen inte det samma för alla
    näe, det är det verkligen inte..
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2011-03-17 18:50:38 följande:
    ärde mig förresten nåt nytt idag
    Har ju alltid fått för mig att det märket heter RockAfella, men insåg att det faktiskt heter RockEfella
    Inte konstigt att jag aldrig fått upp några plagg när jag sökt på det på tradera
  • Kristyr
    Greksmurfen skrev 2011-03-17 19:49:49 följande:
    blir minidanskträff imorn =) på kosta  weeee...... everlonn, liljan å jag  iaf än så länge =) skojjigt skojjigt =)....nu ska ja bara se om maken kan sluta innan så ja sliper ha med en uttråkad maxen...för att shoppa i affärer är INTE hans grej ;)
    Vad tror du det kan finnas för saker där? Hur mkt av det som såldes i butik förra sommaren?
  • Kristyr
    Greksmurfen skrev 2011-03-17 20:28:41 följande:
    fans allt möjligt när ja var där fr 1 v sen ;)... idag nr smultron ringde så hade dem BARA 128 kartonger pop å plocka upp kvar =P......
    Stormis skrev 2011-03-17 20:24:21 följande:
    Apropå rödvitrutigt
    smatting.blogspot.com/

Hej hej alla, är KASS på att skriva här just nu. fastnat i FB-träsket Cool.

åhh någon randig t-shirt i fina färger och en randig singoalla (kortärmad) i fina färg... Drömmer
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2011-03-18 09:25:07 följande:
    Så där har jag också låtit vid halsfluss fast även vid "vanligt" halsont.
    Tjollabolla skrev 2011-03-18 07:56:11 följande:
    Godmorgon! Vem f*n beställde denna snön?!?! Blir tooooooooookig!!!

Har funderat på vad ungarna ska ha på sig när dom fotas... Om Lia har colibri, tror ni det funkar med Katvigs nya aqua/blue på Milo? Det borde väl bli okej? Hade ju tänkt lila/vit men den vill ha INTE ta på sig. Han har börjat rata allt rosa och nu börjar det tydligen bli lila med, han som är såå fin i lila
     Har ni fått mer snö? Hoppas att den inte kommer hit men det är väl inte så troligt att vi klarar oss...

Jag tror absolut att Colibri/ aqua/blue funkar tillsammans. Vad är det för fotografering?  
    Snön ska komma vid lunch....Obestämd
    men ihelgen ska det vara soooool och plusgrader så den lär förvinna ganska fort igen..
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2011-03-18 12:18:04 följande:
    Varit ute och skottat snö, nu är jag helt SLUT, 40 cm blötsnö och Meja jakt
    Fick snällt plocka fram vinteroverallerna igen, hoppas det var sista gången.

Visst är jag värd lite shopping nu?!
    man ska inte plocka undan dem för tidigt
  • Kristyr
    Buttelina skrev 2011-03-18 17:18:13 följande:
    skumt Obestämd segt värre. jag stör mig lite på ajabaja. jag mailade om katvig och fick till svar att de inte vet vad de beställt och när det kommer och att jag kunde anmäla mig till deras nyhetsbrev så skulle jag få mail när dom fick in det. jamen öhh, alla andra har fått för tvp 5 veckor sen och har tom fått sändning 3..
    babyshop är typ samma, de har inte fått nått än och verkar inte veta vad det ska få heller :-/
  • Kristyr
    lillronya skrev 2011-03-18 19:56:33 följande:
    N kräker här och jag försöker på alla sätt bortförklara detta nu.
    Har kommit på att det nog är matförgiftning.
    För inte brukar man väl bli hungrig några timmar efter insjuknandet i maginfluensa?
    Eller det är kanske bara jag som slutar äta helt då?
    Hon gråter för att jag säger att honinte får äta än.
    mår man inte urk med maginflunsa och inte vill äta nått?

Då hoppas vi på matförgifting fast man brukar må lite risigt då med och inte vilja äta...

...... fast alla är väl olika
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17