Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tack för svaren =)))

Jättefina klänningar.. jag var lite inne på Kik kid men våga inte chansa om det är den senaste ni menar ? Hade den i 80 i lila men den är så grymt smal och tight .. skulle behöva en 86 men vet då inte hur längden blir :/ trist för den är fin !!

Isak -05 & Albin -06 & Tuva -10
  • CamillaJ

Behöver lite hjälp, ska iväg till spanien och behöver nåt mer "vårigt " tänkte inhandla en lurv till men denna gången en jacka .. kollat lite och tror party pink blir fin fin på tjejen... frågan är hon ha overall i 74 som är på gränsen alltså den är precis i längd osv.. skulle ni ta 80?
    Sen tips på fin mössa till denna lurven??????
    =))

• CamillaJ
    Stormis skrev 2011-01-03 19:43:34 följande:
    CamillaJ skrev 2011-01-03 19:19:02 följande:
    Behöver lite hjälp, ska iväg till spanien och behöver nåt mer "vårigt " tänkte inhandla en lurv till men denna gången en jacka .. kollat lite och tror party pink blir fin fin på tjejen... frågan är hon ha overall i 74 som är på gränsen alltså den är precis i längd osv.. skulle ni ta 80?
    Sen tips på fin mössa till denna lurven??????
    =))
    Vårens har jag inte jämfört, men höstens är ganska små i stl. Min son på ca 76 cm har 86 och den sitter perfekt. Ingen jätteväxmån. Dottern på 95 cm har 98 och det är samma där. Så de flesta går upp i stl, många rejält eftersom de tenderar att bli lite korta i livet, men jag tycker att det räcker att gå upp 1-2 stl. Köper heller nya sen . Finaste mössan till Party Pink är Molos crazy katter eller sn svart NS om man tycker att det är ok.
    tack... satsar nog på en 80 iaf hon väger ca 10,3 kg och är runt 72 cm...
  • CamillaJ
    Tjollabolla skrev 2011-01-03 20:20:44 följande:
    Neeej! Köp minst 86! Lia kan knappt ha sina i 80 längre och hon är 72 cm och väger 9 kg!

Men åhhh tror den bara fanns i 80 på eleraff attans!!!!!

Hm få kika..

• CamillaJ

wow fanns en 80 o en 86.. få skynd till eleraff imorgon haha !! Testa testa .... =))) Ska nog köra med svart NS mössa till Tuvis passa i svart =))

Tack tjejer !!

• CamillaJ

God dag !! Lade in lite bilder i bildis =) ....
    sitter och försöker bestämma mej vad jag ska ha i colibri .. klänning men .. frågan är byxa tröja .. hm body? Hm vet inte .. svårt det där =)

• CamillaJ
    Tjollabolla skrev 2011-01-13 13:34:49 följande:
    Jag körde på body, har väl det i vår med och går över till tröjor / tshrts sen... Tycker bodys sitter så mkt finare än tröjor
    Ja fundera starkt på body också.. få se om eleraff få in bodys !!
  • CamillaJ

Har kollat in Katvig jag också nu , fastnade inte för ngt speciellt .. lila/lila var rätt fint ..
    Köpte ett par jättesnygga ...fina... jeans idag på Kappahl till Tuva på flickavdelningen ljusa med mudd..
    stl 86 dom var liiiite tighta men så fina!! =)

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17