Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

så där ut med alla pop skalis jackor och byxor som lillasyster skulle ärva efterstore bror. Nu har hon fått ett eget skalset från isbjörn PAKET! EntrantW Shell Jacket+Pant för 1895:- ist för 2400:-. Erbjudande på addnature.

• Kristyr
    h80 skrev 2011-05-14 22:31:22 följande:
    hur är de i storlek? funderar på att köpa till min 90cm långa tjej
    ganska stora.. har 98/104 till min son som jag tror är 96 lång och jackan är lite stor. Har iof en annan modell med de borde vara samma.
    Mawe123 skrev 2011-05-14 22:31:02 följande:
    Såg det också, skulle såå gärna vilja ha det till storebror, men de slutar en storlek för tidigt.. Han är 150 lång och tror inte de gör så stora kläder Gråter

Bra köp!!
    åhh vad trist :-/
    Tjollabolla skrev 2011-05-14 22:36:04 följande:
    Huujedamig så dyrt säger jag ändå! Tycker vi knappt hunnit använda skalkläder här, varkens i höstas eller nu i vår...
    används massor här då barnen (lillasyster i höst) är ur och skurisar...
  • Kristyr
    Busbellan skrev 2011-05-14 22:39:59 följande:
    Nej skalkläderna används ju knappt. Känns som man går från sommar till vinter och till sommar igen
    som regnkläder används de här med...
  • Kristyr
    Tynne skrev 2011-05-17 11:04:17 följande:
    Ingen som vet?

En annan fråga, har någon sett Katvig Gren/Dark gren leggings i ngn webbutik, stl 92 eller 98?
    det blir nog svårare det, de är väl typ slut då det är höstens..
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2011-05-17 12:24:28 följande:
    Hej hopp flickor.

Hjälp please, hur får man bort chokladfläckar? Liam slabbade chokladmjölk på hans fina turkos/vit randiga NS tröja igår, slängde på Tabort och Yes men fläckarna är kvar Nån med nåt annat tips?
    vanishbad?
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2011-05-17 12:36:32 följande:
    Får nog ta en tur till affären och inhandla lite Vanish då Så surt, det är typ 2:a ggr han använder tröjan.
    ja sånt är jättesurt. Men de flesta fläckar går ju att få bort

Jag är allergisk mot fläckar mår dåligt om det är nån mm fläck på rentvättade kläder... Kräks Då går jag och tänker och försöker se fläcken hela tiden. Även dagmammekläder och billiga HM tröjor.
  • Kristyr

jag tror jag är ganska nöjd, fast jag blir orolig att jag satte för lågt köpt nu. Sålde min pop skalis på köp nu för 500

ja la upp den på gratisannons igår.  Se inga andra bland de avslutade som har gått så högt..

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17