Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

åhh trist att vara gräsänka två fredagar i rad.. och idag är det bara nr1 av 2... Drömmer

• Kristyr
    kimmenlinus skrev 2011-05-24 18:10:30 följande:
    nån som vet om filten ministar eller vad den heter finns i nån  webshop? den är väl regnbägsfärgad med små stjärnor på ena sidan
    det är nog inte så stor chans att den finns i nån webshop den är ju från förra våren..
  • Kristyr
    Mawe123 skrev 2011-05-24 18:34:40 följande:
    Hur var det, fyndade du något? Jag har en kille som drar 110/116 - lönt att gå dit??
    jag tycker det var dåligt där, men jag har kanske inte ögonen med mig.

fanns mycket fina katvigränder i just 110/116. grå/vit gul/vanilj el ljusgul och grön/ljusgrön
    kanske fanns hummel med men det rev jag inte i.
    orkar inte stå och riva i de stora storlekar i jakt på nått i 98/104 för jag såg inte ett endast plagg när jag kollade, eller så var jag blind.

som vanligt finns det mest i 56- 68, men jag tyckte inte det alls det fanns mkt molo i det heller..
  • Kristyr
    Preggi skrev 2011-05-24 18:40:37 följande:
    Jag var där. Tyckte att det mest var skärp.

tack då var jag inte ensam om att tycka det..

• Kristyr
    Preggi skrev 2011-05-24 18:45:15 följande:
    Fast jag köpte ju såklart lite ändå.. Kan ju inte åka hem helt tomhänt...
    Blev ett par katvigstövlar och en moloryggsäck och lite småkrafs..
    köpte 2 saker exakt man kan inte åka hem tomhänt
    Mawe123 skrev 2011-05-24 18:45:18 följande:
    Preggi skrev 2011-05-24 18:40:37 följande:
    Jag var där. Tyckte att det mest var skärp.
    Okej - jag har maken på en uteservering i stockholm, nu när jag borde vara på en kontorsträff med banken, men istället får vara hemma med barnen (som vanligt) så jag tänkte skicka iväg honom till utförsäljningen lite som kompensation.. men det är kanske inte värt det då Obestämd
    låt honom gå och riva lite i högarna, lite elakt när det är så dåligt då får han jobba för att hitta nått
  • Kristyr
    Mawe123 skrev 2011-05-24 19:10:18 följande:
    Altså, jag är bra sugen på att göra det :)

Har är typ aldrig hemma, utan på resande fot ett par gånger i månaden. Så jag var snabb att skriva in i hans kalender att jag just ikväll skulle på stor kontorsgemensam träff med banken - vilket vi typ har vartannat år - så jag blev urbesviken när jag insåg förra veckan att han skulle vara i stockholm nu.

Imorgon är han dessutom helledig, kanske skulle skicka dit honom att leta efter fina molosar och katvigar åt mig då ett par timmar Skrattande

Han åkte igår och kommer åter på torsdag kväll om inte askeländet gör att han blir borta ännu längre Skrikandes
    men låt hon gå dit och kämpa då!!
  • Kristyr
    Preggi skrev 2011-05-24 19:46:10 följande:
    Är inte helt säker men runt lunchtid. Halv tolv kanske tolv? Du?
    ..
    Lilla Ego 07 skrev 2011-05-24 19:44:01 följande:
    När var ni där, jag var ju me där :)
    Jag kom nog kanske 10:20-30 och gick väl 11:20 eller nått sånt.
  • Kristyr
    Lilla Ego 07 skrev 2011-05-24 21:11:36 följande:

Jag var väl där typ 1215 el 1230 tror jag :)

Inte hittade jag något katvig i stl 110-116 inte kan jag säga.

jo jag såg några randiga katvig tröjor i stl 110 jag stod och höll i en gul och insåg att den skulle få ligga för länge i växalådan.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17