Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hej hopp flickor.

Kom precis hem från ÖF, Meja sover och Liam verkar allmänt hängig, så typiskt när jag väl är frisk.

Idag hoppas jag på paket, är lådan tom så blir jag gaaaaaalen

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    1 och 1 är 3 skrev 2011-01-24 13:01:20 följande:
    Jag är här!

Hemkommen från öf! Sitter just nu i telefonkö hos audi... vår säljare hade visst gjort lite fel och jag har blivit fakturerad för ett års försäkring på en och samma gång... den som skulle vara gratis... SUCK!
    Men FY
    Har också suttit i telefonkö, nåt PUCKO har backat in i bagage luckan på våran bil så den är helt intryckt, sitter här och kokar!!!! Så då blir det 3000 kr i självrisk IGEN, var ju inte länge sen vi fixade till en buckla som nåt annat PUCKO gjort!!!!
  • ängeln83
    1 och 1 är 3 skrev 2011-01-24 13:18:14 följande:
    SUCK! En sån resa har vi oxå gjort.. fast då var det avundsjuka och Vs bil som var drabbad.... 3 tillfälle inom loppet av 8 månader... behöver jag säja att han sålde sin bil sen... Varför ha fin bil och lägga ner mycke tid/pengar på styling nrä folk bara slår i sönder...
    Åh man blir ju GALEN!!! Alltid är det nåt lixom, känns som vi lagt ut tillräckligt med pengar på den där bilen dom senaste månaderna, självrisker hit och dit, installation av motor/kupe värmare vilket inte var gratis precis och nu är vi där igen, blir mest förbannad över att folk inte verkar ha nåt samvete, men OJ, nu backade jag visst rakt in i en bil, jaja, nu sticker jag.
  • ängeln83

Smiter in en runda medans frallorna är på jäsning, första gången jag bakar på typ 10 år

Fick paketet från My baby idag, bilskrots linnet åkte på direkt, jag gillade inte riktigt placeringen av printet men Liam är envis han
    Vad tror ni om denna, kommer den räcka till våren? Tycker den sitter perfekt just nu längmässigt, detta är 92, det känns ju helt sjukt att behåla köpa 98 till Meja som har 80 annars.

• ängeln83
    SmillaMilla skrev 2011-01-24 17:12:10 följande:
    Jag tycker att den ser stor ut
    Ah, braaaaaa Då behåller vi den nog.
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2011-01-24 17:23:36 följande:
    Det tyccker jag! Superfin!
    Ja visst var den fin, tänkte först ta rosa men så kom jag på att hon har mmp overall i rosa så det kan ju vara kul med en annan färg
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-24 17:32:14 följande:
    slut
    LitenBlomma skrev 2011-01-24 17:31:23 följande:
    Åååh attans, ej i lager står det
    mmm
    Ev kanske vår är till salu.
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2011-01-24 17:39:09 följande:
    Ååå Drömmer

hojta till när och om du bestämt dig

Nu vill Bubblis studsa studsboll  

cu sötisar..
    Absolut, ska fnula lite, den har legat i varukorgen på vagnen i typ flera månader nu så den används inte, men den är ju så fin när den ligger där
  • ängeln83
    SmillaMilla skrev 2011-01-24 17:42:20 följande:
    Ängeln: Underbart linne!!!! Det där måste vi också ha!
    Jätte fint men jag hade velat ha lite mera bilar, kändes lite trist när det bara var några upptill och nertill, men men, det är ju en ren chansning att köpa sånna print.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17