Inlägg från: H I L L A |Visa alla inlägg
  • H I L L A

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

lillronya skrev 2010-10-06 21:07:25 följande:
    Hej i tråden!
    Nu har vi kalasat klart för idag. Tar nya tag för nytt kalas imorgon.

Vad händer här idag?
    Måste säga att födelsedagsbarnet är såååå fin i Katvig klänningen
    Har inte sett den på större barn, men åhhh vad söt hon är och passar jätte bra i klänningen !!!!!!!!
  • H I L L A
    lillronya skrev 2010-10-06 21:20:07 följande:
    Tack!
    Köpte den till henne på salgen förra året. Tycker den passar bättre på större barn än små, faktiskt.
    Jaaaa, superfin !!!!
    Hildas är så stor i axlarna tycker jag.
  • H I L L A
    Busbellan skrev 2010-10-07 20:23:13 följande:
    gahh, August är snart tröjlös, nån som har tips på lite fina tröjor till honom.
    Han har snart växt ur alla i 116, och då finns det inte många kvar sen
    Eller tror ni man kan hoppas på lite fina tröjor på salgen?
    Jag hoppas verkligen det finns många fina tröjor i stl 122 på salgen !!!
    Love har också vuxir ur sina 116 Tur det finns en liten lillebror som kan ärva alla fina molosar
  • H I L L A
    Ocikatten skrev 2010-10-07 20:56:50 följande:
    Jodå, det finns 122, jag shoppade några sist till växa-lådan åt Marcus då det var dåligt med snygga 110.
    Det gjorde jag också Men behöver fler
    Sen vet man ju aldrig hur utbudet är från gång till gång. Men nu håller vi tummarna att det finns MASSOR fina tröjor i 122 Solig
    jompa skrev 2010-10-07 20:52:12 följande:
    Hilla, Vilken jacka är det du köpt från Isbjörn? Läste din blogg
    Hmm, vet inte exakt vad jackan heter, men en vanlig skaljacka i svart och turkost. Såååå superduperbra !!!
    Slår POP med hästlängder !!!
  • H I L L A
    Duntoffla skrev 2010-10-07 21:09:20 följande:
    HILLA- Nanook (Isbjörn) is da shit! Idag ösregnade det och Noel stod under takrännan samt har lekt i vatten och han är ändå snustorr. Om du inte redan har dem, köp överdragsbyxorna, de funkar som galonisar. Grymt bra!
    JAAAA !!! POP kan slänga sig i väggen med sina skalkläder Nästan
    Melker har varit på dagis 8-13.30 och också snustorr. De är ute hela dagarna, är aldrig inne. Jag är helt klart imponerad !!!
    Har en skaloverall till Hilda också, men den är i stl 98 så lite stor än, men till våren åker den på
    Ska absolut köpa skalbyxorna också! Han hade POP idag och var iofs inte blöt igenom, men nu är det Isbjörn som gäller

Visst har de utförsäljning någon gång någonstanns i Stockholms trakten ibland ???
  • H I L L A
    Duntoffla skrev 2010-10-07 21:52:23 följande:
    Japp, de brukar ha en mot slutet av vintersäsongen. De hade en extra nyss här ute. Jag får försöka komma ihåg att säga till
    Buttelina skrev 2010-10-07 21:46:56 följande:
    haha kissen matchar inte så bra men han blev helt tokig när jag bäddade sängen med dom lakanen han är nog lite småfolkfrälst
    tack dom är verkligen fina! ett av mina favoköp från salgen

blev du nöjd med vad du fick?
    Kanske inte färgmässigt men till bilden tycker jag missen passar

Jag är jättenöjd med mina saker, har ju dock inte sett dem IRL än. Sen finns det alltid mer saker man vill ha Tungan ute Typ Bambisar och de fina oranga kaninerna men de ska ju finnas i rätta storlekar också
    Ja, hojta jätte gärna till när det är dags !!! Är nog absolut värt en liten resa till huvudstaden
  • H I L L A
    Duntoffla skrev 2010-10-07 21:58:22 följande:
    HILLA-Vilka härliga bilder på barnen! Du tar så fina bilder jämt och de blir så skarpa och krispiga. Vad har du för kamera?
    Tack Har en Canon 500. Har dock inte satt mig in i alla finesser, är lite lat och kör oftast på auto Men kanske är dags att lära sig kameran ordentligt efter att ha ahft den snart 1 år Obestämd
  • H I L L A
    Buttelina skrev 2010-10-07 22:03:19 följande:
    men åhh dunis: vilken liten docka du har så söt!

Hilla: fina söta barnen, såg filmen på youtube med såå goa
    Tack söta
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17