Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Kristyr skrev 2010-10-08 20:13:48 följande:
    fanns det nått kul förrutom NS? (och geggamoja)

Hur gamla var de gamla byxorna som såldes?
    Nä det tycker jag faktiskt inte. Fanns ju Meandi där men de orkade jag intekolla på. House of Lola var där, kollade jag heller inte på. Dock så hade kameleont design el hur de nu stavas massa fina kläder. Köpte på mig ett gäng aptröjor och klänningar. 120kr för tröjorna och 150kr för klänningarna.
    Syr upp fina mössor, kolla på: www.sarabellabusa.blogg.se
  • Lilla Ego 07
    SmillaMilla skrev 2010-10-08 20:51:32 följande:
    Hur var geggamoja? SÅ sugen på deras kläder.
    Hmm måste faktiskt säga som så att jag aldrig var framme vid deras monter Glad Vet inte vad de brukar ligga på prismässigt annars men rabatt var det ju men har för mig att jag såg på håll att det inte var fyndfynd. Dock så kanske de är fynd för nån som brukar handla geggamojja, har ju inte så stor koll tyvärr där.

NS tar kort iaf så de lär ju ta visa också. Jag betalade ena handlingen idag (var där 2 gångerFlört) med kort.

Det verkar löna sig att handla mycket där också. Grannen min fick en kjol och en mössa på köpet idag då hon handlade för 3000ca på en gång. Såg att jag också hade fått lite i rabatt idag.
  • Lilla Ego 07
    Miew skrev 2010-10-09 20:44:33 följande:
    Hej, detta kanske är OT men jag undrar hur Nova star är i storlekarna. Min minsta är 78 lång och väger 9.5kg. Mellanbarnet är 109 lång och väger 16kg, stora är ca 118 cm och 22kg. Vilka storlekar tror ni passar? Mycket tacksam för svar
    Om du menar jeansen så tycker jag absolut inte att du ska köpa mer än 80 till minsta och 104 till mellersta. Jag har 74 till min dotter som är nästan 76 lång, fortfarande stora. Har 104 till sonen som är 107cm lång, fortfarande stora.

Om du menar hoods så kan du gå upp en storlek. Där har jag 110 till sonen på 107cm
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-10-10 20:13:01 följande:
    ??
    1 och 1 är 3 skrev 2010-10-10 20:01:02 följande:
    Ååååå, kollar du gardiner till mej!? Drömmer
    Det kan jag absolut göra..ska bli min avdelning tydligen
    Nämen gratulerar till nya jobbet! Du är ju som klippt och skuren för detta ju! Det lär väl knappast finnas någon som kan det stället lika bra som du Glad
  • Lilla Ego 07

Jag fick också det erbjudandet, fast att lägga upp 500stycken Glad Dock så var det ju ett bra tag sedan jag fick min stjärna men de kanske ger det till alla som har stärnor av något slag. Men det blir nog lite problem att få ihop 500st kan jag tro.... Flört

• Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-10-11 21:24:12 följande:
    Då hoppas jag på ett finfint erbjudande om 24 omdömenTungan ute
    Ja du om någon borde väl få ett sånt Glad Kolla så de inte har hamnat i skräpposten el nåt.
    Dock så har jag inte nån ork el lust att lägga ut några auktioner just nu Glad Men borde ju verkligen ta tag i det men väntar nog någon dag :)
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-10-15 21:37:25 följande:
    Nja..jag som är FPfantast tycker ju att du ska knalla till Maxi även om dessa verkade fina och bra
    lillronya skrev 2010-10-15 21:35:06 följande:
    Hahaha smultron in action. KAn se det framför mej.
    Supereffektiv..står i mitt hav med handdukar och spanar och memorerar !vad andra har i sina vagnar för att dagen efter springa som en gasell och hämta det
    Ojojoj vilken motion du får/kommer att få Glad Du behöver ju inte zumba något mer nu ju!

Själv så är den enda motion jag får om dagarna när jag lyfter röven från skrivbordsstolen och går ut i matsalen och hämtar underbara latten vi har Flört
  • Lilla Ego 07
    Smultronhjärta skrev 2010-10-16 19:45:40 följande:
    Massa Playmobil,vet dock inte om kalendrarna finns men legos kalender finns ju så det är möjligt
    Hellå där!

Är det bra priser på lego och playmobil och sånt där, gentemot typ Toys r us och BR? Har inte varit på Gekås på typ 10 år ja Glad
  • Lilla Ego 07
    h80 skrev 2010-10-16 22:29:24 följande:
    attans, misstänkte det. Mina små har väldigt tydliga symtom (är själv barnsjuksköterska) men nu sover det. Får kanske ringa o prata med sjukvårdsupplysningen iallafall
    Vilka är symptomen? Är inte det en sjukdom som är väldigt sällsynt numera? Och vaccinerar man inte mot det?
  • Lilla Ego 07
    h80 skrev 2010-10-16 22:59:19 följande:
    det är väldigt vanligt, (du tänker kanske på mässling eller röda hund), symtomen är bl.a. feber, röda små prickar på kroppen o knottrig röd tunga.
    Aha ja då har jag nog blandat ihop dem.

Men har du ringt upplysningen?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17