Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2011-02-08 14:14:08 följande:
    jag vill gärna ha skydd för tåna på sommaren, så brukar köra kavat.
    Ah du tänker så Köpte ju Kavat till Liam förra sommaren men herregud vilket skav han fick så dom såldes vidare.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83

Godkväll flickor.
    Åh jag blir tokig på detta snart, längtar sååå tills den dagen alla är friska.
    Meja fick ju hostmedicin igår, tyckte först att den hjälpte men idag och speciellt nu ikväll så är hennes andning hemsk, börjar tvivla på den där läkaren. Är ju inte såå van vid sjuka barn men är det verkligen normalt att låta såhär vi en vanlig förkylning, eller nåt visus då som läkaren sa.

• ängeln83
    MammaT skrev 2011-02-08 20:19:05 följande:
    bra att du fick hostmedicin jag har försökr i 2 veckor nu att bara få en tid men det är ju bara en vanlig förkylning så jag får ingen tid, fattar inte hur de kan ställa diagnos på telefon
    Men herregud. Fast alltså det gick inte smidigt, hon frågade flera gånger om jag var så angelägen att komma dit eftersom jag iså fall skulle ta den sista akut tiden för dagen.
    Helt sjukt hur dom ställer diagnos över telefon sådär.
  • ängeln83
    MammaT skrev 2011-02-08 20:31:42 följande:
    hur kan hon bara fråga dig något så dumt
    Ja men precis, och hon var verkligen s k i t otrevlig, blev verkligen sur när jag sa att jag ville komma samma dag. Och hon halvt skällde ut mej när jag först inte kom ihåg Mejas sista siffror.
  • ängeln83

Pust...äntligen somnade Liam, håller på att bli halvt galen här hemma, Mejas hosta verkar ha lagt sej men andningen är fortfarande tung, och mitt stora problem är att jag oroar mej alldeles för lätt, får snart magsår tror jag O att sambon är borta så mycket gör ju inte saken bättre precis, det är vid sånna här tillfällen man vill ha honom hemma, som tur väl är så kommer han hem inatt nångång men sen åker han imorgon eftermiddag igen, guuuud vad jag skulle göra typ vad som helst för att alltid ha honom hemma på kvällarna.

Sorry för totalt ot men som sagt jag håller på att bli galen.

• ängeln83
    ChokladMoshin skrev 2011-02-08 21:25:23 följande:
    Jobbigt med sjuka barn, det är aldrig kul.
    Trist med sambon.
    Jag är dock tvärtom, njuter av en egen kväll då han jobbar ikväll.
    Han hade oftare kvällar förut, nu blir det inte alls lika ofta.
    Nä fyyyy, bort med alla basilusker typ NU

Ja alltså jag tycker det är jätte skönt att vara själv på kvällarna men jag tycker inte om när han är 40 mil i 2 dygn, speciellt inte sen man fick barn. Annars njuter jag för fullt att ha heeeeela sängen för mej själv, och dessutom slippa snarkandet
  • ängeln83
    ChokladMoshin skrev 2011-02-08 21:59:53 följande:
    Vi får köra en hokus pokus mot alla baciller
    Näe, det är en stor skillnad såklart. Som idag jobbar maken 2 mil hemifrån och han kommer ju hem och sover över natten.
    Slippa snarkandet är ju ett plus.
    Han har gnällt över mitt extrema snarkande i typ 10 år och nu när jag gått ner så mycket i vikt att jag slutat, ja då börjar han snarka
    Men snart ska maken åka utomlands i 2 veckor, då kommer jag nog in å gnäller lite om ensamhet
    Ja det tycker jag låter bra Hade ju hoppats att Meja skulle bli som Liam som aldrig varit sjuk på snart 4 år men så blev visst inte fallet Nåja, var inne i hennes rum nyss och nu lät hon nästan normal i andningen.

Ja jag haaaatar det, han får jobba hur sjutton han vill bara han är i närheten. Innan jobbade han 5 skift 1 mil bort och det var helt underbart.

Ha ha Shysst av honom *asg*
    Jag slår min sambo gul och blå om nätterna man han snarkar bara högre och högre, kan säga att jag ofta hamnar ute i soffan, jag tillhör dom som måste ha absolut knäpp tyst när jag sover.
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2011-02-08 21:59:40 följande:
    Kollade in den där jeanskappan på Lindex idag och insåg att det nog ändå inte är något för oss
    Visst den var fin, men jag tycker den såg lite bred ut, provade den dock inte
    Då är den nog inget för oss heller...men det gör fakiskt inget för jag tror inte vi hade haft så mycket användning av den ändå.
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2011-02-08 22:07:41 följande:
    Precis vad jag tänkte med.
    När jag vill ha lite "finare" jacka på barnen kan jag lika gärna sätta på en lurv eller softshell, funkar det också
    Ja absolut, och finns det egentligen nåt som är finare än lurvarna?
    Tror faktiskt inte att jeanskappan skulle bli använd så överdrivet många gånger.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17