Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2011-02-15 13:37:40 följande:
    och vad står det på den listan då?
    Mest NS Vart ju Katvig sugen innan men den ordern får nog vänta ett tag.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2011-02-15 13:44:08 följande:
    Nödvändig shopping? Finns det sån också?
    Ha ha, jaaaa, när det är ap mycket man vill ha så finns det nödvändig shopping
  • ängeln83
    stökmamma skrev 2011-02-15 14:08:35 följande:
    morgon

du som vet, är MMP jackorna lika små i strl? 
    MMP jackorna är ganska små i storlek, Meja har 92 i sin, har 80/86 annars.
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2011-02-15 14:16:33 följande:
    Mateo har också en i 92 men den drunknar han i just nu, pratar vi om samma jacka tro?
    Hum...vilken pratar du om?
    Mejas 92 satt ganska så precis, är faktiskt lite nervös över att hon inte kan ha den till våren.
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2011-02-15 14:31:46 följande:
    ja fast det är ju en softshell, mmp = molo multi perfomance så det finns ju många plagg i den serien. Men vi brukar ju dela upp i softshell och mmp-jacka i denna tråden så därför jag tänkte på den andra skaljackan
    stökmamma skrev 2011-02-15 14:23:44 följande:
    kanske jag som menar fel och trodde de va en mmp.......
    Menar den jackan som heter River, såg att det va en skaljacka 
    Ja det var den jag tänkte på. Den är helt underbar. Har inte testat jackan ute än, men har overallen i samma material och den är oslagbar verkligen.
    Aha Ja jag håller knappt koll på allt kring softshell och skaljackor
  • ängeln83

Hej hopp flickor.

Kom nyss hem från barnens farmor där det varit bus med kusinerna hela förmiddagen.
    Men fyyyy så kallt det var ute, eller ja, bara 3 grader men motvind både dit och hem, behöver jag tillägga att jag är sååå glad att bilen är färdig på verkstaden imorgon, blir tokig på att dra runt på vagn och ståbräda och tjuriga barn

• ängeln83
    1 och 1 är 3 skrev 2011-02-24 18:48:08 följande:
    Fick Husqvarna stadshotell rekommenderat av en kompis så då blev de att vi hamnade där. Hade siktet inställt på Jönköping från början
    Fast Husqvarna är ju nästan Jönköping
  • ängeln83

Godkväll förresten kanske man ska säga

Äntligen är jag back on track igen, har mått piss i typ 1 vecka, mage som bråkat och all möjlig skit, har knappt vågat vara ensam med barnen så konstig har jag känt mej.

Nu är jag grymt shopping sugen, tog mej ork till en liten NS beställning som kom idag, looooovely kläder, var dock lite snurrig i huvudet så Liam fick en t-shirt i storlek 80/86, lite för litet ja

• ängeln83
    Grodan33 skrev 2011-02-24 19:12:27 följande:
    Hej såg i bildtråden att du köpt nova star vilken st till din pojk i byxor?? Och hur lång är han? Bara undrade för jag fick hem en massa ns kläder idag och jag upplever att byxorna är längre än någonsin denna gången.
    Brukar nämligen läsa här ibland=)
    Jag köpte 104 till honom, han är 105-106 cm lång. Har inte provat dom än men ja dom ser stora ut så jag tror inte dom är för små ialla fall, jag tänkte först ta 110 men det var nog tur att jag ändrade mej
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17