Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hej hopp

Här verkar det vara lugnt?
    Nån som har koll på hur vårens Molo lurvar är i storlek?
    Fick sånt super sug efter den turkosa, perfekt när B&R hade 20%. Liam har 116 i dom från hösten och dom sitter perfekt, men 116 var slut så det fick bli 122, tror ni det blir tok stort?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    solouniko skrev 2011-02-28 14:15:07 följande:
    Fy bubblan Ängeln vilka fina jackor Såg att du lagt ut Mejas nya softshell på FB men nu förstår jag varför Såå fina! Och den turkosa lurven är sjukt fin IRL, har varit lite sugen på den antingen till Milla eller som overall till bebis till hösten
    Ja visst är dom underbara Så himlans fina färger, båda två. Ha ha, jaaa, alltså jag gillade inte alls Molo softshellen, halv tråkig färg och passformen var lite knasig tycker jag, är så mycket nöjdare med den från Lindex.

Åh vad spännande, den ser ju ap fin ut i shoparna så den måste vara riktigt mums irl O B&R är var snabba som vanligt så den kommer nog imorgon.
  • ängeln83
    Duntoffla skrev 2011-03-01 16:51:42 följande:
    Ängeln- Menar Lindex och inte NS
    Ha ha, var tvungen o gå tillbaka till bot och kolla vad det var för bild jag lagt in
    Mm, dom är tok fina dom brallorna.
  • ängeln83
    solouniko skrev 2011-03-01 16:57:04 följande:
    ÅH Ängeln visst var den fiiiin IRL? Helt smaskig
    Åååååh, alldeles tok fin, nästan så man vill äta upp den
    Vart lite rädd att den skulle bli för stor, tog ju 122 men den var bara några cm längre än 116.
  • ängeln83
    solouniko skrev 2011-03-01 17:03:14 följande:
    Jaa nästan Åh jag är sugen på att åka till grann kommunen där dom har 70% på endel Molo, kanske inte så mkt kvar men nått kan man ju alltid hitta
    Åh, då hade jag åkt direkt
  • ängeln83

Godkväll

Sitter som vanligt och väntar på att Liam ska somna, det var en väldans massa måsten han hade ikväll Sambon började sin resperiod idag igen så nu är jag i princip själv med barnen tills på lördag *pust*

Nån som har tips på lite fin kvälls hopping?Drömmer

• ängeln83
    lillronya skrev 2011-03-01 21:07:23 följande:

Inget Ida T som behövs? Finns ju mycket fint på fb nu.

Hur går det i bildutmaningen? Jag har ju gått om dej nu.

Naeh...gillar IdaT sådär faktisktTyst

Ha ha, jadu, den hade jag visst totalt glömt bort
  • ängeln83
    lillronya skrev 2011-03-01 21:13:09 följande:
    Katvig då? Jag har fått katvignoja. Helknäppt.

Tur jag påminde dej då.
    Njaaaa, jag tillhör den där skaran som nästan bara köper Katvig på rea Och dessutom brukar det ta ett bra tag innan jag börjar gilla ränderna, ja, typ lagom tills rean börjar
    Funderar på lite mer NS...gul tunika och varsin wct jacka. Imorgon hoppas jag att postis kommer med XL jeansen och mössorna.
  • ängeln83
    lillronya skrev 2011-03-01 21:20:23 följande:
    Jag köper också helst katvig på rea. Nu har jag klarat av konststycket att köpa fyra tröjor och ett par leggings från nya katvig på två olika erbjudanden. *mycket nöjd*

NS är aldrig fel!
    Låter som en bra plan, de inköpen.
    Oj, va duktig du är
    Fast jag vet inte riktigt varför jag tänker som jag gör, för när jag väl handlar Katvig så är dom ju alltid tok fina och då hade jag nog kunnat betala ord pris för dom

NS funkar alltid Antar att du hunnit shoppa en hel del?!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17