Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

ängeln83 skrev 2010-11-21 21:38:41 följande:
    Hjälp please, vill ha tips på julaftons klänning till Meja, inte för mycket lull lull utan ganska så stilren
    Här tror jag det kommer bli kik kids röda klänning med vita strumpbyxor till
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    1 och 1 är 3 skrev 2010-11-21 21:53:16 följande:
    Gokväll brudar!!!

Min dator strular massor just nu.... TROR att snälla "pappa" fått rätt på den nu, har surfat lite från mobilen men kan inte citera där, störigt!!

Iaf så får jag liiite stressig mage när ni pratar julklappar. och att en del av er redan är klara! Shit! Jag har köpt EN julklapp, på idaT salgen Till Ts kusin, men resten återstår...

Busbellan: vi tog IKEA idag tillsammans med hälften av smålands befolkning, kom ut där enbart 400 kr fattigare! Drar hemåt i morgon kring lunch.

Smultron: Vad tror du om gekås 13 el 14 dec? Eller  20? Vilken dag är bäst?
    Så det var därför det var ganska lugnt där igår
    Alla åkte idag istället

Vi gjorde nog av med 1500 i alla fall, bl a fick Ella det lila rosa bordet i plast och två vita pallar till, passade fint på nya rummet
  • Busbellan
    solouniko skrev 2010-11-22 19:53:16 följande:
    Finns det kvar någon röd kikkid klänning någonstans? Obestämd Milla är kanske 81-82 cm, ska hon ha 86 ellerr 92 då? Visst var dom små i storlek?
    Det beror nog lite på hur bred hon är
    De är smala, men inte särskilt korta tycker inte jag

Ella är ca 100 cm lång och har 104 i sin, hon hade inte kunnat ha längre
  • Busbellan
    Pepper79 skrev 2010-11-22 20:27:30 följande:
    Hej på er!

Lite ot, men var brukar ni köpa mailingbags? Tänkte kanske prova på någon ny leverantör...
    emmies köper jag alltid ifrån, det är enda stället jag testat
  • Busbellan
    Tjollabolla skrev 2010-11-22 21:19:57 följande:
    Åhh gjorde du?! OM du ska dit igen, skulle du vilja kika om den finns i 74?? Den är slut i webshoppen och vår butik har inte tagit in den
    Japp, kan kolla det, kommer nog ner till stan nån mer gång denna veckan skulle jag tro
  • Busbellan
    Tjollabolla skrev 2010-11-22 21:40:01 följande:
    Suuupersnällt!
    Ska jag köpa den om den finns eller bara lägga undan den så länge tills jag hört med dig igen?
  • Busbellan
    solouniko skrev 2010-11-22 21:54:55 följande:
    Ängeln, jag får inte komma in på din sida Vill ju kika lite på söta modeller med kikkid klänningen Vilka har den med? Typ alla? Drömmer
    Inte bild på den röda, men du ser hur modellen ser ut

• Busbellan
    solouniko skrev 2010-11-22 22:18:19 följande:
    Tack Ja den är ju heeelt klart SÅ fin! Var först lite tveksam till de där volangerna, men klänningen är ju bara underbar Fin Ella också såklart!
    Modellen är underbar!
    Slår till och med kik kids gamla volangklänning och den älskade jag
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17