Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2011-01-29 21:23:44 följande:
    Inget höjdarerbjudande, 25% på allt, men kul att klämma lite ju
    du gums.. var har du köpt bondgårdströjan i helprint?
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2011-01-29 21:28:29 följande:
    B&R beställde hem den åt mig
    ahaa najs
    Vikkan76 skrev 2011-01-29 21:26:12 följande:
    Aha, har jag aldrig tänkt på! Fast jag kanske bara köpt av mina vänner
    hehe jag med tror jag men jag märkte det en gång nu sist. skitstörigt haha
  • Buttelina
    Lalalong skrev 2011-01-29 21:54:24 följande:
    Förlåt att jag blandar mig i  
    Men jag tror att jag kanske har en lösning på problemet. Jag har precis så att jag har ett album som jag laddar upp bilderna till först och sen laddar jag in dom i gruppen därifrån. Det jag gjort är att jag har ställt in så att det är bara jag som får se mitt album. Därför tror jag att det borde inte bli så i mitt album att folk kommer till det, för det är ju ingen annan som får se det. Utan det borde vara till gruppen man kommer...
    Eh.. är det någon som förstår vad jag pratar om?? Jag hör själv hur rörigt det låter

Men vi kan testa om ni vill! Butte du är ju inte vän med mig. Så om du test-kommenterar en av mina bilder. Så svarar jag. Så när du får meddelande om att jag också kommenterat kan du se var du hamnar..
    Om du vill alltså! För det skulle ju som sagt kunna vara en lösning att man gör albumet hemligt för alla utom en själv om man tycker det sättet att ladda upp bilder är smidigt!  
    nää jag är ju inte vän med dig ju . måste vi ändra på
  • Buttelina

sitter här och funderar på om jag ska köpa eller inte köpa. eller rättare sagt om jag ska avbeställa eller inte beställde ju tröja lillies och lurv grå med orangaktiga kantband till 70% rabatt.. men sen var frakten 50kr.. så det blir ju 120kr ca för båda.. kanske dumt att låta bli?
    men sen å andra sidan så har bella leggings o klänning i det printet och lurven tycker jag inte är så fin köpte den mest för att den var billig.. tänkte att han kunde ha den på dagis men han har ju redan dagislurvar (utan luva som jag inte är rädd om)

ska man eller inte?

• Buttelina
    Buttelina skrev 2011-01-30 16:56:04 följande:
    sitter här och funderar på om jag ska köpa eller inte köpa. eller rättare sagt om jag ska avbeställa eller inte beställde ju tröja lillies och lurv grå med orangaktiga kantband till 70% rabatt.. men sen var frakten 50kr.. så det blir ju 120kr ca för båda.. kanske dumt att låta bli?
    men sen å andra sidan så har bella leggings o klänning i det printet och lurven tycker jag inte är så fin köpte den mest för att den var billig.. tänkte att han kunde ha den på dagis men han har ju redan dagislurvar (utan luva som jag inte är rädd om)

ska man eller inte?
    inte 120 såklart 320 kr för tröja och lurv. orspris 900
  • Buttelina
    lillronya skrev 2011-01-30 17:08:58 följande:
    Ja troligtvis.
    Buttelina skrev 2011-01-30 16:56:04 följande:

ska man eller inte?
    Svårt det där...
    Men har du pengarna så är det väl bara att köpa. Känner du dej lite fattig så hoppa över.
    hehe jaa usch jag vet inte.. tvekar man så borde man låta bli va? jag handlar det i princip bara för att det är billigt
  • Buttelina
    lillronya skrev 2011-01-30 17:15:05 följande:
    Billigt är det ju verkligen!
    Men ja, tvekar du borde du nog strunta i det.
    ja hmm svårt haha

sööta barnen i bildis. goa emilio som blev tagen på bar gärning
  • Buttelina
    ChokladMoshin skrev 2011-01-30 23:31:25 följande:
    Och fina Bonbon Hjärta
    JA och söt TJEJ  med förstås.
    tack ja bonbon är underbar! har du sett att ajabaja lagt upp sommarsuiten?
  • Buttelina
    Busbellan skrev 2011-01-30 23:34:18 följande:
    Butte sluta!
    Hmm, vilken storlek var det du hade till Bella, 122?
    För i så fall bode det räcka med 110 till Ella, vill nog inte ha den riktigt så stor.
    Vad har man nertill då till den. Vi har ett par grå MAT skalbyxor, kan det funka?
    Nån som känt på Molos svarta överdragsbyxor live? Undrar hur de är
    nää det är 128. tyckte det var så onödigt att ta 122 för den satt precis i midjan  och bara lite att växa i i armarna.. hon kan fortfarande precis ha 116 i vanliga softshell. ska hon ha tjockare under så har hon 122 som sitter bäst. hon är 110cm
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17