• Saraia

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2010-11-22 15:39:44 följande:
    GAAAAAAAAAAAAAAAH så många fina klänningar dom hade på Name Its webshop! Nu måste jag nog shoppa
    oooo fina tyllkjolar t mina stortjejer! men vad har man upptill??
    Två flickor f.-04 och -06 o lillasyster nov-10
  • Saraia
    ChokladMoshin skrev 2010-11-23 22:34:39 följande:
    Ååååh, vad glad jag är att jag vann denna. Billig också.
    Sorry Ot, men hade en till Fia och har letat läääänge efter denna.
    Ingen som har en i 68??
    www.tradera.com/klanning-pop-polarnopyret-po-...
    jag har nog en 68a el 62 a som mellantjejen hade sin första sommar men den ska jag ha t bebis i sommar - tyvärr, e ju sååå fin! bra pris på T...
  • Saraia

tjolla: av julkorten tycker jag första el andra! Söööta barn - så lika o ändå olika !

Två flickor f.-04 och -06 o lillasyster f nov-10
  • Saraia

e molovinterjackorna stora i stl?? lillan som har typ 104/110 i kläder nu har 98 i en gammal regnbågsjacka (2år tror jag den e) o den e stl 98 o hon kan ha den fortf. tror ni hon kan ha en 110 fr årets även nä'sta vinter? 

• Saraia
    Tjollabolla skrev 2010-11-24 10:41:57 följande:
    Kan bli kort i armarna tror jag. Milo har 110 i sin jacka, är 107 lång och den sitter bra i armarna nu...
    har du mått på 110-jackan ärm o längd? 98 regnbåge e litelång i ärmen på henne fortf o hon e 103cm, men höstens e kanske kortare? e tjej o killjackorna olika i modellerna?
  • Saraia

nån som har molos vinterjacka fr i höst tjejmodellen i stl 110 o kan mäta armlängd o jacklängd?

• Saraia

Bra 1:a lucka hos BoR! katvigleggings + klänning har jag velat köpa ett tag t stortjejen o nu blev d äntligen av!

Två flickor f.-04 och -06 o lillasyster f nov-10
  • Saraia
    lillronya skrev 2010-11-30 18:24:16 följande:
    Det är så kul när något man velat ha ett tag kommer i kalendern till bra pris.
    Jag hoppas att det bara kommer aptråkiga saker  i kalendern.
    ja jag tänkte på den klänningen o leggingsen senast i förmiddags o ville beställa dem för hon har ej så mkt klänningar som e fina längre! men tyckte d var lite dyrt, men nu så...

Ja egentligen kan jag oxå säga att jag haade hoppats på aptråkiga kläder, eller i alla fall min plånbok önska de det
  • Saraia

ja d e tråkigt när man blir bemött dåligt inom sjukvården när man söker m sitt sjuka barn - det bästa man har liksom! jobbar själv inom sj.vården o jobbat mkt m sjuka barn o jag förstår INTE hur man kan bete sig illa mot föräldrar som är oroliga! de som gör det borde inte jobba inom vården!!!!!!!!!!!

• Saraia
    Love Isac skrev 2010-12-01 19:03:26 följande:
    Hej! Ja hej alla andra oxå förståss Glad Lillronya:Beställde inte du oxå en svart castor-jacka ifrån Veras hus för 500 kr? Fick du rätt storlek?Jag fick fel...GråterJag tänkte för ett ögonblick att hon kanske förväxlat våra ordrar?
    Eller du beställde inte en 110:a?För det va en 110:a jag fick....Långsökt att jag tänkt så men man vet aldrig....konstigare saker har ju hänt menar jag!!Drömmer
    ja maila dem, fick själv sms idag där de undrade vilkten stl jag beställt på en jacka då de hängt undan flera. svarade snabbt o nu fått mail att den e skickad!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17