-
oooo fina tyllkjolar t mina stortjejer! men vad har man upptill??Tjollabolla skrev 2010-11-22 15:39:44 följande:GAAAAAAAAAAAAAAAH så många fina klänningar dom hade på Name Its webshop! Nu måste jag nog shoppa
-
jag har nog en 68a el 62 a som mellantjejen hade sin första sommar men den ska jag ha t bebis i sommar - tyvärr, e ju sååå fin! bra pris på T...ChokladMoshin skrev 2010-11-23 22:34:39 följande:Ååååh, vad glad jag är att jag vann denna. Billig också.
Sorry Ot, men hade en till Fia och har letat läääänge efter denna.
Ingen som har en i 68??
www.tradera.com/klanning-pop-polarnopyret-po-...
-
tjolla: av julkorten tycker jag första el andra! Söööta barn - så lika o ändå olika
!
-
e molovinterjackorna stora i stl?? lillan som har typ 104/110 i kläder nu har 98 i en gammal regnbågsjacka (2år tror jag den e) o den e stl 98 o hon kan ha den fortf. tror ni hon kan ha en 110 fr årets även nä'sta vinter?
-
har du mått på 110-jackan ärm o längd? 98 regnbåge e litelång i ärmen på henne fortf o hon e 103cm, men höstens e kanske kortare? e tjej o killjackorna olika i modellerna?Tjollabolla skrev 2010-11-24 10:41:57 följande:Kan bli kort i armarna tror jag. Milo har 110 i sin jacka, är 107 lång och den sitter bra i armarna nu... -
nån som har molos vinterjacka fr i höst tjejmodellen i stl 110 o kan mäta armlängd o jacklängd?
-
Bra 1:a lucka hos BoR! katvigleggings + klänning har jag velat köpa ett tag t stortjejen o nu blev d äntligen av!
-
ja jag tänkte på den klänningen o leggingsen senast i förmiddags o ville beställa dem för hon har ej så mkt klänningar som e fina längre! men tyckte d var lite dyrt, men nu så...lillronya skrev 2010-11-30 18:24:16 följande:Det är så kul när något man velat ha ett tag kommer i kalendern till bra pris.
Jag hoppas att det bara kommer aptråkiga saker i kalendern.

Ja egentligen kan jag oxå säga att jag haade hoppats på aptråkiga kläder, eller i alla fall min plånbok önska de det
-
ja d e tråkigt när man blir bemött dåligt inom sjukvården när man söker m sitt sjuka barn - det bästa man har liksom! jobbar själv inom sj.vården o jobbat mkt m sjuka barn o jag förstår INTE hur man kan bete sig illa mot föräldrar som är oroliga! de som gör det borde inte jobba inom vården!!!!!!!!!!!
-
ja maila dem, fick själv sms idag där de undrade vilkten stl jag beställt på en jacka då de hängt undan flera. svarade snabbt o nu fått mail att den e skickad!Love Isac skrev 2010-12-01 19:03:26 följande:Hej! Ja hej alla andra oxå förståss
Lillronya:Beställde inte du oxå en svart castor-jacka ifrån Veras hus för 500 kr? Fick du rätt storlek?Jag fick fel...
Jag tänkte för ett ögonblick att hon kanske förväxlat våra ordrar?
Eller du beställde inte en 110:a?För det va en 110:a jag fick....Långsökt att jag tänkt så men man vet aldrig....konstigare saker har ju hänt menar jag!!