Inlägg från: movie
|
-
-
Jag som har köpt 3 sådana pack i dagjean1 skrev 2010-09-24 15:12:47 följande:Ville bara tipsa om att om man köper Lambis storpack (24 rullar) med toalettpapper så får man 50:- att handla för hos Linus&Lotta, där finns ju bla Katvig
! Bara att knappa in en kod som står på paketet när man beställer.
-
Nu är det 15% hos http://www.kidelin.se fast inte på ns.
-
Ganska små har jag fått för mig, ska köpa 104 till Alice.h80 skrev 2010-09-26 10:23:11 följande:dockhuströjan (eller tunikan) hur är den i storlek? -
Alice är 90 cm och kan ff ha 92 i knapptröja både baby och junior, baby börjar dock bli kort i ärmarna. Köpte 104 i london modell riley och den var liten i strl.h80 skrev 2010-09-26 13:36:57 följande:funkar katvis turkos/vita leggings till dessa?
www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?cate...=
www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?cate...=#
hm, det gick nog inte att länka till båda, men jag funderar på både den rosa o den röda -
Busbellan: Usch det låter jobbigt. Tycker du ska ringa privat om dom inte lyssnar på dig på vc. Gjorde vi när dom vägrade ta emot oss och Alice hade båda öronen och förkylnings astma. Förstår inte varför dom ska vara så vrånga
Greksmurf: Kram till dig för tråkiga kommentarer, att vuxna människor bara kan med!
Är det någon shop som har större utbud på Molo alltså mer olika varor?
-
Låter allt lite längeBusbellan skrev 2010-09-27 12:30:58 följande:Ja, det är ju det där med förkylningsastman också. Trodde faktiskt vi kunde få komma till barnmottagningen pga den, men inte ens det gick.
Hon har ju gått oavbrutet på airomir nu i 6 veckor, det kan väl ändå inte vara meningen att det ska behövas?
Då ska jag spana där, saknar också en butik med alltDamien och Adrian skrev 2010-09-27 12:41:18 följande:llm har väl störst utbud, men jag tycker att jag i år saknar en butik som tar in det mesta. Synd.
Hej tjejer!
Vad shoppas? Själv shoppade jag OT vinterstövlar nyss till Damien, men igår blev det - till Adrian - ett par nya molosuits - flygplan och flygplan med björnar, och ett par violbyxor med lång mudd.
-
GRATTIS!!!Zvartaliljan skrev 2010-09-27 13:34:35 följande:Hoppar o studsar här
Men Maia som redan har för mycket vinterkläder
Valde en i strl.116 så kan hon nog ha den i slutet av vintern och nästa med
-
Vet inte om den blir för liten http://www.tradera.com/Molo-Ranarluva-pussel-Babuska-Strlk-S-NY--auktion_302977_119032794anette 81 skrev 2010-09-27 21:09:12 följande:vet du var jag hittar den? -
Den säljaren har massa jag vill haSmultronhjärta skrev 2010-09-27 20:14:48 följande:Tips på fina mössan som matchar massor
www.tradera.com/auction/viewitempage.aspx?aid...
Önskar att allt var mitt!!!