Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Småfolk hade ju fjärilar, påfågel och tåg med djur i.......Me&i kom ju också med liknande.
Och måste nog för ovanlighetens skull säga att Småfolk var finare.
Kan göra dig glad och säga att den kommer i kjol i den modellen ![]()
Jaha, dags för en jobbnatt till nu då, blää vad tradigt det är att jobba natt. Börjar längta tills jag ska vara mammaledig igen nu
Har dock lite funderingar kring det här med dagis sen när jag ska vara hemma med bebisen, Milla trivs ju på dagis och 15 timmar/vecka är ju egentligen inte mycket. Men jag vill nog ha min stortjej hemma också ju
Svårt!
Kan göra dig glad och säga att den kommer i kjol i den modellen ![]()
Jaha, dags för en jobbnatt till nu då, blää vad tradigt det är att jobba natt. Börjar längta tills jag ska vara mammaledig igen nu
Har dock lite funderingar kring det här med dagis sen när jag ska vara hemma med bebisen, Milla trivs ju på dagis och 15 timmar/vecka är ju egentligen inte mycket. Men jag vill nog ha min stortjej hemma också ju
Svårt!
Vi lät vår "stora" tjej börja på dagis nu i jan (hon skulle bara gå 15-timmars eftersom jag är hemma med lillasyster)...största misstag vi någonsin gjort. Nu 3 vekor senare har hon slutat igen o det känns sååååå bra att ha henne hemma. Jag trivs med det, hon trivs med o lillasyster också.