Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

alvide skrev 2010-12-02 12:12:40 följande:
    Har du årets modell?
    För de äldre varianterna är större i storlek.
    Nej inte årets men inte heller så gammal som när de var större i storlekarna
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    alvide skrev 2010-12-02 12:15:19 följande:
    Jag tror inte vi kan jämföra "våra" moloprodukter i storlekar om det är olika "årgångar". Man behöver nog specificera om det är 2010/2011 eller från tidigare vinter.
    Ja, det kanske man behöver
    Bara jag som fått för mig att de varit lika stora de senaste 2-3 åren
    vintern 07/08 och tidigare vet jag att de var enorma, men det kanske skilljer sen också
  • Busbellan
    ChokladMoshin skrev 2010-12-02 12:07:39 följande:
    Du råkar inte ha Ellas huvudmått?? Blev himla osäker på storlek i rånis.
    Har tyvärr inget huvudmått på henne.
    Kan kolla det när hon kommer hem om du inte redan hunnit beställa då
  • Busbellan

Gahh jag blir tokig!!!
    Sitter här och försöker betala för lite kläder och swedbank strular som ***

• Busbellan

*pust*

Ella har precis somnat efter kvällen utbrott, hysteriskt skrikande läääänge enbart för att pappa skulle lägga henne idag, undra om man själv spenderat FÖR mycket tid med barnen. Hemskt för deras pappa för ibland är han verkligen inte värd nåt i deras ögon
    Var på väg att ta henne istället, men nej inser att det hjälper ingen, lika bra att vänja henne vid att pappa också kan....eller?

• Busbellan
    Helle skrev 2010-12-02 20:20:00 följande:
    Vad tråkigt det är när det blir så. Här blir det dock nästan tvärtom, att ju mer tid jag tillbringar med barnen (när pappan jobbar), desto mindre vill de vara med mig när han väl är ledig. Då är det bara han som gäller. Känns också rätt trist ibland. 
    Ja, inget blir väl nånsin perfekt
    Här har jag ju varit hemma med barnen två år var, lämnar alltid dem på morgonen och hämtar dem också alltid så gott som
    Sen har vi väl inte alltid varit så väldigt konsekventa, har nån protesterat så har jag helt enkelt känt att de varit enklast om jag tagit det istället, så vi får väl skylla oss själva
    Det positiva med detta var väl att hon för första gången på länge somnade i sin egen säng
  • Busbellan
    H I L L A skrev 2010-12-02 21:06:47 följande:
    Go kväll

Äntligen har jag fått min dator tillbaka som varit på lagning. Bara det att ALLA mina bilder är raderade och går inte få tillbaka någonsin Sååååå ledsen Gråter
    Men fy vad tråkigt!!
    Ska genast slänga in de bilder jag inte sparat på vår andra hårddisk!!
  • Busbellan
    H I L L A skrev 2010-12-02 21:22:37 följande:

Allt fanns i datorn när vi lämnade in den. Det var minneskortläsaren som inte fungerade, alltså inget hade kraschat hemma.

Jag räknade inte med att de skulle rensa hela datorn bara för att de skulle fixa kortläsaren.

Jag har ringt och skällt ofina ord till dem och det enda de kan säga är att de glömde fråga oss om vi säkerthetskopierat datorn

Gahh!!!!
    Det var alltså dom som strulade till det, inget fel på datorn?????
    Usch dom orden kan inte varit nådiga som dom fick höra va
  • Busbellan

Sådär nu har jag bakat färdigt för ikväll
    I nåt svagt ögonblick lovade jag visst att ta med mig fredagsfika till min praktikplats

• Busbellan
    1 och 1 är 3 skrev 2010-12-02 21:47:06 följande:
    MEN... vem tar hand om mej den 14 dec då?

Söta lilla Max, han har lite oflyt just för tillfället! Tur iaf att mamma räddar tonåren

Ja, och vem ska ta hand om mig på tisdag där

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17