Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

nää ny ylar min data efter en paus dags att plugga lite sen såååva

godnatt söta pölsetanter Hjärta

Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Buttelina
    Juni flickan skrev 2011-02-10 23:38:04 följande:
    Ni veteraner, när brukar Småfolks vårkollektion droppa in i butikerna? :)
    har redan börjat men dom är lite dumma med det.. dom brukar släppa lite i taget.. så först kommer lite och sen lite till osv. men allt borde kommit in inom 2-3 veckor skulle jag tro
  • Buttelina
    Juni flickan skrev 2011-02-10 23:53:34 följande:
    Jaha :S Har bara sett "koss" bodysuiten i butik, hade mer än gärna hittat den med "sommarlandskapet" antingen i gult eller blått...
    jaa dom är ju så fina jag vill ha randiga tröjor med lång ärm men ingen tar in dom verkar den som snyft

hoppas på llm!!  dom hade fått in liite såg jag
  • Buttelina
    ChokladMoshin skrev 2011-02-11 00:29:34 följande:
    Mina barn låter väldigt lika dina med blöjorna
    När vi tog bort blöjan på dagen så tog det bara några dagar och sen var nattblöjan borta och sen nån dag till och dom var torra.
    Alla har varit 2 år ganska precis.
    Sonen stod naekn en dag vid sin leksakslåda på golvet som var fylld med Duplo och han råkade kissa just där (hade varit utan blöja 2 dagar).
    Allt Lego blev ju helt nedkissat i hela lådan så det var ju bara att köra i maskinen, så han var utan sitt älskade Lego ett tag. Han kissade aldrig mer på sig igen

Du förresten, såg på ett foto på dina sötisar att ni har en likadan säng som vi, fast ni har nog målat eran vit. Så snyggt!! Har försökt övertala maken att vi ska måla tjejernas vit  men han tror inte det blir snyggt.
    Please kan inte du fota den till mig så jag får visa honom??
    haha kissa i legolådan vad sött

jag kan absolut fotografera sängen fixar ikväll eller imorgon fm. båda barnen suktar efter datan nu för de vill se tom o jerry på youtube Drömmer
  • Buttelina
    ChokladMoshin skrev 2011-02-11 19:01:07 följande:
    Öööh, nu är du lite läskig.
    Mina barn ska precis gå upp och lägga sig efter att ha tittat på T&J på youtube på min dator
    Ser fram emot kortet
    haha fy lite läskigt faktiskt haha
  • Buttelina
    ChokladMoshin skrev 2011-02-12 23:37:01 följande:
    Vilka sötisar <3
    Hoppas dom kryar på sig.

sötfis du sover väl inte redan här är sängen vitmålad och lite bäddad mycket finare i vitt juue
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2011-02-13 09:57:02 följande:
    Hallå i tråden!

Är det nån här som har V-Smile tvspelet åt sina barn? Funderar på att köpa det till Milo nu när han fyller 4. Som det är nu tar han våra mobilen och spelar med heeela tiden!
    en kompis till mig har det till sin dotter. hon tycker det är jättekul! jag har bara sett henne spela tingelingspelet men det verkade vara lärorit med bokstäver och siffror, räkna och sånt.. enkla instruktioner. bra tycker jag!
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2011-02-13 10:20:54 följande:
    Okej! DÅ kan det kanske vara värt pengarna om man får tag i ett för en 3-400 kronor? Han vill ju gärna spela, men vi är rädda om våra mobiler och till vårt gamla xbox har vi inga barnspel och det finns väl inte att köpa nu heller. Känns sådär o köpa ett nytt Wii eller nåt.
    fast ett wii har ni vuxna med kul med kan säga att denna tjejen som jag skrev om ovan hellre spelar wii än sitt smile MEN det kräver att föräldrarna hjälper till mer för många av spelen är på engelska och det är inte helt enkelt att manövrera alltid. men på plussidan är ju att man måste röra sig till många spela och det är kul på ett helt annat sätt.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17