Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Godkväll flickor.

Sitter och väntar på att Liam ska somna, som vanligt
    Sambon drog precis iväg med lastbilen till Sthlm, surt eftersom han egentligen är ledig.

Vad händer här?

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83
    lillronya skrev 2011-03-23 19:58:07 följande:
    Äntligen någon mer som kikar in!

Här är toklungt...
    Ja det verkar lugnt, men visst sjutton har det blivit allmänt lugnt i tråden den sista tiden?
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2011-03-23 20:04:43 följande:
    Hej hopp!
    Äntligen sover Lia och jag har händerna fria. Nu har hon suttit klistrad på mig i 5 dygn, jag paalllar snart inte meeeeeeer! Det är ju inte lite feber hon har heller, stackaren... Nu får det snart gå över tycker jag.
    Men då
    Vet precis hur det är, Meja har ju några sånna dagar för någon vecka sen, trodde helt seriöst att jag skulle bli GALEN. Hoppas verkligen Lia piggnar på sej snart. Vad sa läkaren förresten?
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2011-03-23 20:24:39 följande:
    Alltså FY vad tråkiga grejor det ligger på Tradera om man kollar Pojk 110/116. Det är bara blixen, spiderman, star wars och annars krafs...!
    Kolla unisex 110/116 istället Jag kollar aldrig pojk.
  • ängeln83
    CamillaJ skrev 2011-03-23 20:55:21 följande:

Ängeln - Åhh Meya är ursööööt i den outfiten .. blir så sugen på den tshirten .. såg att det stod den var tight? Har hon 92 i storlek där? Hm..

Fick hem NS klänning den med lång arm, rosa.. höstens har jag för mej.. de var i storlek 80 men förliten eller ja kort och allt .. fy vad tråkigt! Fick för mej NS var normala till större i storlek men inte den inte !!

Javisst är det fint
    Jupp det är 92 på den, beställde precis en 98 också, tanken var ju att hon skulle ha den till sommaren men då lär jag garanterat inte få på den. Fast den är helt ok på bredd och längd, det är huvudet som är lite bökigt att få i
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2011-03-23 21:17:33 följande:
    Sitter här och funderar allvarligt på att beställa en daffedress. Nån som har en sån?
    Kostar ju endel, men gud så mysig den ser ut!
    Ingen daffe men jag har en Onepiece och jag ÄLSKAR den, så fort jag kommer hem så åker den på.
  • ängeln83
    Busbellan skrev 2011-03-23 21:28:07 följande:
    Jag måste vara den enda som inte tycker den där kortärmade toppen är så liten
    Ella har 104 i den modellen precis som i de flesta andra tröjor
    För våran del är den mest liten i halsen, men då har ju Meja stort huvud så den är säkert normal stor egentligen
  • ängeln83
    CamillaJ skrev 2011-03-24 12:41:16 följande:

Åh Meya är så fin i sin Colibri topp så igår blev det en sådan ifrån babyshop .. och sedan lite till ... shoppade lite mini rodini .. topp ..*butterfly* mössa med samma print sedan tshirten med dinosarierna och sedan blev det fina klänningen också från mini rodini med fjärilar .. så fint hoppas på paket imorgon såhär innan helgen !!!

Bra köp Den är underbar, ja, colibri överhuvud taget, idag har Meja den gula NS tunikan och colibbri leggings.
  • ängeln83
    h80 skrev 2011-03-24 14:25:56 följande:
    visst var det nån här som köpte lindex sofshelljacka? o kan berätta hur de är i storlek
    Har köpt till både Liam och Meja och jag tycker dom är ganska små, gå upp i alla fall 1 storlek, jag köpte 92 till Meja som annars har 86 och Liam har 110 i sin men hade lätt kunnat ha 116.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17