Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2011-05-05 20:50:40 följande:
    Den enfärgade rosa med vita prickar är ju med en riktig dröm... såå enkel och fin. Modellen sitter så himla fint på!

Jag har försökt att INTE kolla så noga men jag tyckte det fanns en hel del fina på Lindex... Från 86 då, tror inte Lia kan ha det än.
    Vilken är det?
    Jag skulle gärna få fatt på den som Meja hade förra midsommaren, en från Lindex, rosa med jordgubbar på, så himlans söt. Funderar lite på den nya gula från VV men det kanske är för trist?

Meja har ju precis skuttat upp till 86 och utbudet blev ju helt plötsligt mycket roligare
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83

Hej hopp flickor.
    Allt bra här inne? Här njuter vi av det fina vädret för fullt
    Och idag ska vi bli med ny vagn, yeeej.

• ängeln83
    lillronya skrev 2011-05-08 10:33:07 följande:
    Hej hej!
    Vad blir det för vagn?
    Busbellan skrev 2011-05-08 10:26:05 följande:
    Ronya Vilken tur att de på akuten kunde tala om vad som är fel med henne, en eloge till dem Förstår att du blir forbannad har själv blivit idiotförklarad på akuten nån gång och oj vad fel de hade
    JA det märkliga i sammanhanget är ju att jag varit där tre gånger med henne innan vi blev skickade till Lund..
    Det blir en Emmaljunga Spider, hittade en helt ny för 1800 kr som jag prutade ner till 1500 kr Ska ha den som sommarvagn typ, kan ju inte skiljas från våran underbara Ozone riktigt än.
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2011-05-08 10:52:38 följande:
    Men guuud varför vill ni inte ha ozonen? Jag ÄLSKAR vår vagn... vill aaaldrig ha nån annan
    Klart vi vill ha Ozonen, tänker absolut inte sälja den, vill bara ha en lite enklare vagn att komplettera med, dessutom är Meja som tokig i att åka dom där enklare vagnarna Först sa sambon att jag isf får sälja Ozonen men till slut lyckades jag övertyga honom att vi ska ha båda
  • ängeln83
    lillronya skrev 2011-05-08 10:54:46 följande:
    Var tvungen att googla lite.  Ser fin ut!
    Visst gör den Eller ja, lite halv ful kanske men jag vill gärna ha en sån typ av vagn också. O så klart blir det en råååååsa
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2011-05-08 11:03:26 följande:

Lia vill helst gå själv. Å det tar TID... SUUUCK!
    Samma här, och ja, det tar tid, några långpromenader är bara att glömma just nu. Men konstigt nog så sitter hon helnöjd i farmors GAMLA enkla sittvagn så jag hoppas det blir likadant med denna 
    Blir nog kanon som semester vagn i husvagnen. Har ju en paraply vagn också men den vart stört omöjlig att gå med så jag vill gärna ha en enklare vagn men samtidigt rejäl så man kan ta sej fram.
  • ängeln83

Godkväll flickor.

Nu har vi shoppat ny vagn, tyckte minsann att Meja behövde en till

Vad händer här? Jag har precis fått båda barnen i säng, inte lätt att få in dom på kvällarna nu minsann.

• ängeln83

Hej hopp flickor.

Tar mej en liten paus medans Meja sover, hade egentligen velat sätta mej i solstolen en stund men eftersom jag såg en orm utanför trädgården igår så vågar jag knappt vara ute längre Bläk.

Jag sitter och shoppar mej fattig på VV just nu, gjorde precis en 4:e stor beställning, herregud så mycket fint det finns.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17