Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Godkväll flickor.

Åh vilket härligt väder vi har, men precis som igår så var det fruktansvärt svårt att få in barnen vid läggdags, inte lätt att övertyga dom om att det är kväll när solen skiner och det är över 20 grader trots att klockan nästan är 8, men nu är dom inne och jag hoppas dom somnar snart.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥ busenochbusan.blogspot.com/
  • ängeln83

Hej hej flickor.

Njuter av min första dag av 1 veckas ledighet
    Sitter och väntar på att postis ska komma, väntar på ännu ett VV paket och så trillade jag dit hos Siggeojuno igår, varsitt Molo linne till barnen blev det.

• ängeln83
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-13 08:20:26 följande:
    Solen är här, men bara lite svagt.. Har fått ett par droppar regn nu på morgon kvisten oxå.
    Här är det klarblå himmel just nu, vart lite mulet när jag vaknade men nu har det klarnat upp rejält.
  • ängeln83
    Helle skrev 2011-05-13 08:35:31 följande:
    Snart kommer jag att se den igen I nästa vecka.
    Ah, vart precis på väg att beställa o så vart den slut Men då vet jag
  • ängeln83
    Tjollabolla skrev 2011-05-13 08:40:18 följande:
    ÅÅÅ den är så fin! Vill ha så mkt från Småfolk.. Både den, brandbilarna, elefanterna och några sommarsuits till Liafia Kanske skulle hoppa salgen
    Ja jag kom plötsligt på att Liam måste ha den, o så har han själv bestämt att han vill ha den blå med bilar. Finns massa t-shirts jag vill ha till Meja men jag tyckte 86/92 vart lite väl stort så jag veti sjuttsingen, kanske nån klänning i stället.

Ha ha, jaaaa, jag har nog offrat min salg tripp för en massa VV jag.
  • ängeln83

Godkväll flickor.

Äntligen är denna enormt tråkiga söndag snart över, varför är söndagar så grymt tråkiga för?
    Som tröst fick det bli lite Småfolk, elefant klänning till Meja och brandbils t-shirt till Liam...därmed kan jag nog lägga ner mina salg planer och längta tills hösten istället

• ängeln83
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-15 20:10:26 följande:
    Gokväll! Jag har haft en riktig pecka dag idag... finnar i pannan, håret e jag trött på, magen värker och e tjock... Ja.. en allmänt FUL dag helt enkelt... SUCK!
    Haha, det lät som det var jag som skrev det där, skulle sammanfatta mej som finnig, fet och ful just nu Håret ska vi inte snacka om, imorgon är det prio 1 att ringa en frisör som kan rädda mej. Pissigt väder har det också vart, rastlösa barn och dessutom har gubben fått ryggskott, ÅÅÅH VILKEN UNDERBAR DAG!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17