Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Greksmurfen skrev 2011-02-25 23:54:35 följande:
    butte: du ska inte till llm innan vi ses?!?...såg en lurv ja ville ha ;) maxne har ju ingen lurv som passar han typ...lr ja han har ju lurvar=P men de e pågränsen nu å lite msått försmå... å har hittat en i 104 jr..hmm frågan e om det blir förstort...
    nä det ska jag inte tyvärr. har fullt upp i helgen
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan bellaobia.blogspot.com/
  • Buttelina
    Ängelii skrev 2011-02-26 10:10:16 följande:
    Min lokala affär kollade med molo och baddräkten släpps i vecka 13 var svaret de fick, så jag får vackert vänta tills dess...
    jaa jag antog att den inte kom förrän i sista släppet kanske inte så många som tänker på baddräkt nu Drömmer
  • Buttelina

dunis!! jag la in bild på snyggotröjan från småfolk. tror noel hade varit såå fin i den. eller kanske ännu finare i dom andra ränderna. jag har hittat dom andra ränderna (lila/orange/röd/orange) i en webbis för 199kr

• Buttelina
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-02-27 13:22:16 följande:
    inte jag men den fanns i min korg en stund...*surar*
    Nu blev det istället orange/rosa tröja, blå/grön tröja, blå/blå leggings och en rosa sommasuit med miniapple på.
    fin hopping här blev det blåblå leggings, en småfolk suit Drömmer och ett par haremsbyxor (jag gillar dom inte men bella älskar dom, hon vill helst gå naken alltid så dessa är en kompromiss )

allt för 360kr. bra pris med tanke på att bara harem byxorna annars kostar 400
  • Buttelina
    OsynligtSmåkryp skrev 2011-02-27 14:34:22 följande:
    Nu måste jag bara köpa en blåblå tröja också, visst hade Småtting fraktfritt?

Bebissuit? Underbart, jag kan säga att här var beisens låda rätt välfylld redan innan hon var påtänkt. Och nu sitter jag här med kläder som loppan inte ens hinner använda...*haha*
    jaa underbara blåblå ju

ja bebislådan här är med ganska full men man lever bara en gång
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2011-02-27 14:42:01 följande:
    Ohhh vad synd att man inte hittade mer på funkybaby! Blev bara en lilalila sommarsuit, men ändå nöjd Vilken pangrabatt!!
    jaa verkligen härligt
  • Buttelina
    solouniko skrev 2011-02-27 15:32:15 följande:
    Men va faaasen, vi har älginvasion här på kvateret. Vi bor ändå väldigt centralt och inte alls "ute i skogen", gå härifråååån! Hunden håller på att bli tokig och ylar som bara den här inne, Milla står i fönsterna och skriker "hallåååå älgarna, hör ni mig?" Haha
    haha jag såg det på fb haha stackars er
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17